آفتاب

ونگر: از رفتن فابرگاس به چلسی ناراحت نیستم

ونگر: از رفتن فابرگاس به چلسی ناراحت نیستم

سرمربی آرسنال به پیوستن سسک فابرگاس به چلسی واکنش نشان داد و عنوان کرد از این انتقال ناراحت نیست و حسرت چیزی را نمی خورد.

به گزارش ایسنا، چلسی در زمان نقل و انتقالات تابستانی موفق شد سه بازیکن را به خدمت بگیرد. دیگو کاستا مهاجم اسپانیایی تیم اتلتیکو مادرید، فیلیپه لوئیس مدافع چپ برزیلی اتلتیکو مادرید و سسک فابرگاس هافبک بارسلونا سه بازیکنی بودند که به جمع بازیکنان آقای خاص به چلسی اضافه شدند. در حالی که یک ماه تا پایان نقل و انتقالات تابستانی زمان باقی، ژوزه مورینیو اعلام کرد کارش در نقل و انتقالات به پایان رسیده است. سسک فابرگاس در هفته نخست لیگ برتر برای چلسی درخشید و توانست 2 پاس گل برای هم‌تیمی‌هایش فراهم کند و از طرف مورینیو به عنوان برترین بازیکن زمین انتخاب شود.

آرسن ونگر سرمربی فرانسوی آرسنال به نظر می‌رسد از درخشش هافبک سابق تیمش در تیم رقیب چندان تحت تاثیر قرار نگرفته است. او درباره درخشش فابرگاس در چلسی گفت: از پیوستن فابرگاس به چلسی ناراحت نیستم. آنچه باعث پشیمانی من است جدایی او از آرسنال است. جدایی فابرگاس از آرسنال برای من اتفاق بسیار ناراحت کننده‌ای بود. خیلی از این موضوع ناراحت شدم که فابرگاس از جمع نفرات ما جدا شد. او تازه در تیم جا افتاده بود و بازوبند کاپیتانی را بر بازو بسته بود. دوست داشتیم که فابرگاس مدت‌ها در آرسنال بماند اما متاسفانه او را از دست دادیم.

ونگر ادامه داد: برایم مهم نیست که فابرگاس به چلسی رفته است. او قبلا بازیکن ما بوده و اکنون در تیم رقیب توپ می زند. هیچوقت از پیوستن فابرگاس به چلسی ناراحت نمی‌شوم و حسرت این را نمی‌خورم چرا او را به خدمت نگرفتیم.

سرمربی فرانسوی آرسنال درباره آلکسیس سانچس، مهاجم شیلیایی تیمش گفت: سانچس شرایط مسابقه را پیدا نکرده است. با این همه در نیمه نخست عملکرد خوبی داشت. مطمئنا سانچس در ادامه بهتر و بهتر می‌شود. در حال حاضر انتظار زیادی از او ندارم. خیلی از بازیکنان تیمم تازه تمرینات خودشان را شروع کرده بودند و به همین خاطر نباید انتظار داشت که هماهنگی زیادی با هم داشته باشند. تیم‌های بزرگ انگلیسی برای تقویت خود خیلی زود دست به کار شدند و بازیکنانی را که می‌خواستند جذب کردند. وقتی یک باشگاه شروع به جذب بازیکن می‌کند باشگاه‌های دیگر هم از او تبعیت می‌کنند. هنوز دو هفته دیگر زمان داریم و با نهایت جدیت به دنبال جذب بازیکنان مورد نیاز خود خواهیم بود. هنوز تیم ما کامل نشده و به مهره‌های جدیدی نیاز داریم.

ونگر که در حال حاضر قدیمی‌ترین مربی لیگ برتر انگلیس به شمار می‌آید، گفت: من از فعالیت آرسنال در فصل نقل و انتقالات تابستانی بسیار رضایت دارم اما هنوز بازیکنان جدید دیگری نیاز داریم. خریدهایی را که مدنظر داشته‌ام جذب کرده‌ایم اما هنوز نقاط ضعفی داریم که باید آنها را برطرف کنیم تا با آمادگی بیشتری فصل را شروع کنیم و به انتها برسانیم. فصل نقل‌وانتقالات تا 31 آگوست ادامه دارد. تلاش می‌کنیم در این مدت چهره‌هایی را که می‌خواهیم جذب کنیم. در این مدت که از فصل جابه‌جایی می‌گذرد هر بازیکنی را که خواسته‌ایم سریع جذب کرده‌ایم. باید تیمی بسازیم که توان رقابت برای کسب عنوان قهرمانی را داشته باشد.

انتهای پیام

کد N458291

وبگردی