آفتاب

رسیدگی به نحوه نظارت بر تبلیغات محصولات مواد غذایی در کمیسیون بهداشت

رسیدگی به نحوه نظارت بر تبلیغات محصولات مواد غذایی در کمیسیون بهداشت

روز دو‌شنبه آینده اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از نمایشگاه «جلوه خودباوری و مدیریت جهادی» وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بازدید خواهند داشت.

استماع گزارش مسؤولین بازرگانی سازمان صدا و سیما و مسؤولین سازمان غذا و دارو وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی درخصوص نحوه نظارت بر تبلیغات محصولات مواد غذایی خصوصاً برنج از اقدامات این کمیسیون بهداشت و درمان در هفته آینده خواهد بود.
به گزارش خبرنگار ایلنا، كمیسیون بهداشت و درمان روز یكشنبه گزارش ریاست دانشگاه علوم پزشكی البرز درخصوص مشكلات پیش‌رو و ارائه راهكارههای رفع آن را مورد بررسی قرار می‌دهد.
همچنین روز یكشنبه بررسی اصلاح بند(3) قانون برقراری عدالت آموزشی در پذیرش دانشجو در دوره‌های تحصیلات تكمیلی و تخصصی اصلاحی مصوب1392، بررسی طرح و لایحه الحاق برخی از مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت مصوب1380 و اصلاحات و الحاقات بعدی آن و همچین ادامه بررسی طرح حمایت از سلامت و حقوق جانبازان بالای پنجاه درصد در دستور کار کمیسیون بهداشت قرار خواهد داشت.
روز دو‌شنبه آینده نیز اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از نمایشگاه «جلوه خودباوری و مدیریت جهادی» وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بازدید خواهند داشت.
استماع گزارش ریاست سازمان ملی استاندارد كشور در خصوص برنامه‌های سازمان مذكور در جهت ارتقاء سطح استاندارد و بررسی طرح و لایحه الحاق برخی از مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت مصوب1380 و اصلاحات و الحاقات بعدی آن و همچنین استماع گزارش مسؤولین بازرگانی سازمان صدا و سیما و مسؤولین سازمان غذا و دارو وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی درخصوص نحوه نظارت بر تبلیغات محصولات مواد غذایی خصوصاً برنج از دیگر اقدامات این کمیسیون در هفته آینده خواهد بود.

 

کد N457331

وبگردی