آفتاب
رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان تاکید کرد:

صنعت حمل و نقل نیازمند برنامه‌ریزی صحیح، راهبردی و بلند مدت است

صنعت حمل و نقل نیازمند برنامه‌ریزی صحیح، راهبردی و بلند مدت است

مجمع نمایندگان استان به دنبال این است كه با رفع مشكلات پیش روی حمل و نقل، ظرفیت های بالقوه حمل و نقل استان را به فعلیت برساند.

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان در جلسه رسیدگی به مسائل و مشکلات حمل و نقل استان که با حضور جمعی از اعضای کانون‌های حمل و نقل کالا و مسافر و رانندگان استان در اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان تشکیل شده بود، گفت: با بررسی‌های انجام شده و ارائه نظرات اعضای کانون‌های حمل و نقل استان برای اولین بار موارد پیشنهادی برای حمل و نقل جاده ایی استان با همکاری اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان طبقه بندی شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، عضو هیئت رئیسه فراکسیون حمل و نقل مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم با بررسی و بحث و تبادل نظر در این زمینه به جمع بندی رسیده و قسمتی از مسایل و مشکلات موجود در حمل و نقل استان را حل کنیم.

عباس مقتدایی با توجه به مباحث مطرح شده در جلسه اذعان داشت: موقعیت ویژه حمل ونقل جاده ایی ایجاب می‌کند که به حمل و نقل جاده‌ای توجه خاصی شود و از نظر متخصصان در این حوزه برای بهبود جایگاه حمل و نقل جاده‌ای استان استفاده کرد.

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان برنامه ریزی صحیح و راهبردی و بلند مدت در صنعت حمل و نقل را از نیاز‌های این صنعت برشمرد و افزود: با همفکری و تکامل تشکل‌های صنفی حمل و نقل کالا و مسافر و رانندگان می‌بایست به برنامه ریزی مناسب تری نسبت به گذشته دست یابیم.

وی با اشاره به تشکیل فراکسیون توسعه حمل و نقل در مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: مجمع نمایندگان استان به دنبال این است که با رفع مشکلات پیش روی حمل و نقل، ظرفیت‌های بالقوه حمل و نقل استان را به فعلیت برساند.

مقتدایی خاطر نشان کرد: یکی از دستاورد‌های تشکیل این جلسات در اداره کل حمل و نقل و پایانه‌ها بررسی و ارائهٔ نقطه نظرات تشکل‌های صنفی حمل و نقل جاده‌ای جهت تنظیم پیشنهادی برای تشکیل شورای عالی حمل و نقل بوده که برای بررسی و رسیدگی خدمت رئیس جهمور ارائه شده است.

داریوش امانی مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان نیز در این جلسه ضمن قدردانی از دکتر مقتدایی گفت: امیدواریم ضمن پیگیری و رفع این مشکلات در جلسه بعدی از حضور استاندار محترم، یکی از اعضای وزارت راه و شهرسازی و اعضای محترم مجلس بهره‌مند شویم.

کد N457299

وبگردی