آفتاب

روزنامه رسالت در یک نگاه

روزنامه رسالت در یک نگاه

تهران-ایرنا- عادی سازی چهره های فتنه دررسانه ها برخلاف امنیت ملی است، به نقل از رییس قوه قضاییه، مجلس رای اعتماد به فرجی دانا را پس گرفت و رئیس جمهور: دولت به رای مجلس احترام می گذارد، تیترهای برجسته شماره امروز پنجشنبه روزنامه رسالت است.

گزارش اول روزنامه رسالت در شماره امروز به اظهارات آیت الله آملی لاریجانی رییس قوه قضاییه اختصاص یافته است.

رسالت نوشت: رئیس قوه قضائیه با اشاره به این مطلب که جمع کردن جریان فتنه از کشور، کار مهم دستگاه قضا بوده است، گفت: عادی سازی چهره فتنه در رسانه ها بر خلاف امنیت ملی است. آیت الله صادق آملی لاریجانی درجلسه مسئولان عالی قضائی با بیان اینکه همان گونه که پیش ازاین هم اعلام کرده ام سخنان خلاف واقع و سیاه نمایی رسانه های بیگانه و ضدانقلاب نمی تواند زحمات و تلاشهای کارکنان دستگاه قضائی را تحت الشعاع قراردهد، جمع کردن جریان فتنه ازکشور را کار مهم این دستگاه دانست و گفت: برخی فتنه را جریانی زمان دار می دانند که اینک تمام شده است؛ اینکه بساط فتنه برچیده شد حرف درستی است اما مهم این است که مشخص شود ما ازفتنه چه تحلیلی داشته ایم واصلاً جریان فتنه را فتنه می دانیم یا نه؟



** مجلس رای اعتماد به فرجی دانا را پس گرفت

ˈبا 145 رای موافق، مجلس رای اعتماد به فرجی دانا را پس گرفتˈ، دومین تیتر پررنگ شماره امروز رسالت است که در گزارش آن، شرح مفصلی از استیضاح وزیر علوم دولت تدبیر و امید آمده است.

رسالت، گزارش خود را با این اظهارات بیژن نوباوه بسته که گفته است: جریان های رسانه ای هماهنگ در ستاد داخلی حمایت از وزیر با جریانات رسانه های خارجی برای تضعیف مجلس فعالیت می کردند و تبلیغات خارجی به شکل هماهنگی توسط رسانه های خارجی و بالعکس منتشر می شد...ما نگران تکرار اتفاقی هستیم که رگ های امیر کبیر را برید و کشور را 100 سال به عقب برد و رشد علمی کشور را 100 سال به تأخیر انداخت.



** رئیس جمهور: دولت به رای مجلس احترام می گذارد

رسالت همچنین به انعکاس واکنش رییس جمهور درباره استیضاح فرجی دانا پرداخت و این تیتر را برگزید: ˈرئیس جمهور: دولت به رای مجلس احترام می گذاردˈ.

رسالت افزود: حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در اجتماع مردم شهرستان اردبیل با اشاره به جلسه استیضاح وزیر علوم و با تاکید بر اینکه دولت به رای مجلس هر چه باشد احترام خواهد گذاشت، گفت: من از همین جا به نمایندگان اعلام می کنم امروز هر چه وحدت و اتحاد بین سه قوه بیشتر باشد در دنیای پرآشوب دشمنان ما ناراحت و دوستان ما خوشحال خواهند شد.

شبس**9241**1551
کد N456997

وبگردی