آفتاب
محجوب در گفت‌وگو با ایلنا:

اکثریت مجلس معتدل نیست

اکثریت مجلس معتدل نیست

اگر عنادی واقع شده از سوی کسانی است که رای ندادند به نظرم کار دولت معقول و در این شرایط لازم بود.

نماینده مردم تهران گفت: رای نمایندگان مشخص کرد که اکثریت مجلس معتدل نیست.

علیرضا محجوب در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در ارزیابی از جلسه استیضاح فرجی دانا و عدم رای اعتماد مجدد نمایندگان به وزیر گفت: احساس می‌کنم که اظهارات و پاسخ‌های وزیر علوم کاملا قانع کننده بود و از اینکه ایشان نتوانست رای اعتماد نمایندگان را کسب کند در تعجبم.

نماینده مردم تهران در خصوص حکمیت علی لاریجانی و قولی که از دولت مبنی بر برکناری دو معاون وزیر گرفت چرا در آرای نمایندگان برای دادن رای اعتماد مجدد به وزیر تاثیر نداشت؟ گفت: آنچه روشن است این است که بسیاری اصل خود را بر قناعت مطالب نگذاشته بودند. آن‌ها اصل را برقانع نشدن گذاشته بودند که اگر این اصل مبنا باشد دلیل هر قدر هم مستحکم و مستدل باشد باز این افراد قانع نخواهند شد.

وی در خصوص اینکه چگونه یک طیف اقلیت توانست اکثریت معتدل را با خود در استیضاح وزیر علوم همراه کند؟ اظهار داشت: این رای نمایندگان مشخص کرد که اکثریت معتدل نیست.

محجوب در پاسخ به این پرسش که آیا بهتر نبودکه دولت آن شرط تغییر معاون وزیر را نمی‌پذیرفت؟ گفت: دولت تمام حجت‌ها را پذیرفت اما نتیجه عکس شد. در این میان اگر عنادی واقع شده از سوی کسانی است که رای ندادند به نظرم کار دولت معقول و در این شرایط لازم بود.

کد N456652

وبگردی