آفتاب

معاون وزیر ارتباطات: اصلاح نظام اداری نیازمند پیاده سازی کامل دولت الکترونیک است

معاون وزیر ارتباطات: اصلاح نظام اداری نیازمند پیاده سازی کامل دولت الکترونیک است

تبریز - ایرنا - معاون توسعه مدیریت، هماهنگی و امور پشتیبانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: اصلاح نظام اداری نیازمند پیاده سازی کامل دولت الکترونیک است.

مهدی راسخ روز چهارشنبه در نشست کمیته فناوری اطلاعات و ارتباطات آذربایجان شرقی در تبریز با بیان اینکه دولت الکترونیک در بعضی حوزه ها مغفول مانده است، اظهار امیدواری کرد با توجه به اهتمام دولت درخصوص اصلاح نظام اداری، دولت الکترونیک هر چه زودتر به صورت کامل محقق شود.

وی با اعلام اینکه در بودجه امسال توجه خاصی به توسعه زیرساخت های ˈ آی.تیˈ و

ˈآی.سی.تیˈ شده است، گفت: با اختصاص بخشی از وجوه اداره شده وزارتخانه به فعالیت های مرتبط شرکت های دانش بنیان سعی در استفاده از ظرفیت های علمی کشور برای توسعه حوزه ارتباطات داریم.

راسخ با بیان اینکه استفاده حداکثری از توان داخلی مورد تاکید دولت است، گفت: این رویکرد فرصتی برای فعالان حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات است.

وی با تاکید بر اینکه مردم باید نتایج سرمایه گذاری دولت را در زندگی خود ببینند، افزود: ادارات کل استان ها به عنوان ناظر خدمات شرکت های دولتی و خصوصی به همین منظور راه اندازی شده اند.

نشست کمیته ˈفاواˈ (فناوری اطلاعات و ارتباطات) آذربایجان شرقی در آستانه حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در تبریز و با حضور تعدادی از معاونان این وزارتخانه برگزار شد.

استفاده از نیروهای تحصیلکرده در دانشگاه های معتبر در حوزه فناوری اطلاعات و کاهش تعرفه پهنای باند مراکز دانشگاهی از خواسته های مدیران مراکز دانشگاهی حاضر در این نشست بود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به منظور افتتاح دروازه بین المللی اینترنت شمالغرب کشور در تبریز و 320 طرح اجرا شده توسط شرکت مخابرات آذربایجان شرقی فردا (پنجشنبه) به تبریز سفر می کند.

587/7232/ 684
کد N456601

وبگردی