آفتاب
معاون سیاسی دفتر رییس جمهوری:

کاش برخی برای رای مردم به دولت تدبیر و امید، اعتدال و اندیشه و علم و نشاط در دانشگاه جایگاهی قائل می شدند

کاش برخی برای رای مردم به دولت تدبیر و امید، اعتدال و اندیشه و علم و نشاط در دانشگاه جایگاهی قائل می شدند

تهران- ایرنا - معاون سیاسی دفتر رییس جمهوری در واکنش به استیضاح وزیر علوم گفت: کاش برخی دوستان گرامی برای رأی مردم به دولت تدبیر و امید، اعتدال و اندیشه و علم و نشاط در دانشگاه جایگاهی قائل می شدند.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی دولت، «حمید ابوطالبی» در صفحه شخصی خود در توئیتر با یادآوری این که استیضاح تمام شد و وزیری ازدولت تدبیر و امید ازخدمت به ملت بازماند، نوشت: درجلسه چند روز پیش نزد دکتر روحانی، سوالاتی درباره استیضاح مطرح شد،که جای تامل دارد:

ابهام ونگرانی دراین بود که باتمام تلاش دولت برای تعامل بامجلس، این استیضاح درآستانه هفته دولت،هدیه به دولت است یا تقابل بااقدامات موثر دولت؟

ابهام ونگرانی دراین بود که چرا باید آرامش ونشاط دانشگاه ها دستخوش تلاطم شود؟ آیا این حمایت از کرسی های آزاداندیشی وتوسعه علم ونشاط سیاسی است؟

ابهام و نگرانی دراین بود که پرداختن به مشکلات کشوروزندگی مردم دراین بحران های حساس منطقه ای اهمیت دارد، یا تلاش برای ناامید کردن جامعه؟

ابهام و نگرانی دراین بود که این استیضاح ِعلم است یا سیاست؟ اگرعلم است اینقدرهیاهوندارد، و اگر سیاست است چه ارتباطی به علم دارد؟

ابوطالبی همچنین گفت: درنهایت این که دکتر روحانی بر سر عهد خود با مردم ماند و در این میانه، مردم را برگزید؛ وبه میان آنها در اردبیل رفت.

وی در ادامه مشکل استیضاح را این گونه تبیین کرد که بهتر بود برخی دوستان گرامی جایگاهی برای رأی مردم به دولت تدبیر و امید، اعتدال و اندیشه و علم و نشاط در دانشگاه قائل می شدند.

سیام*9254**1336
کد N456503

وبگردی