آفتاب
موافق استیضاح/

نماینده اراک: دشمنان به دانشگاه چشم طمع دوخته اند

نماینده اراک: دشمنان به دانشگاه چشم طمع دوخته اند

تهران- ایرنا- «محمد حسن آصفری» از موافقان استیضاح «رضا فرجی دانا» وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، گفت: در تمامی این سال ها دشمنان سعی کرده اند دانشگاه را مقابل انقلاب قرار دهند و آنها به دانشگاه چشم طمع دوخته اند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، نماینده اراک در مجلس که به عنوان مخالف وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس سخن می گفت، افزود: در سال های پس از پیروزی انقلاب به خصوص پس از جنگ و سال 76، دشمنان انقلاب سعی کردند دانشگاه را مقابل انقلاب قرار دهند و طرح دشمن این بود که دانشجویان را در مبارزه با جمهوری اسلامی قرار دهند اما بسیار از دانشجویان در همان سال ها مقابل این توطئه ایستادند و دشمنان و جریانات سیاسی قدرت طلب نتوانستند دانشگاه را در مسیر اهداف شوم خود قرار دهند.

وی ادامه داد: 10 سال بعد از آن سال بازهم همین جریان سیاسی در فتنه 88 به سراغ دانشگاه ها رفت و حوادث تلخی در دانشگاه به وجود آورد که همه به یاد داریم.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم در 23 تیر ماه 78 و 9 دی 88 جواب این فتنه انگیزی را دادند. نکته مهم این است همان اندازه که دشمنان به دانشگاه ها چشم طمع دوخته اند نظام جمهوری اسلامی هم به دانشگاه امید بسته است.

این خبر در حال تکمیل است

سیام **9118**1572
کد N455471

وبگردی