آفتاب

روحانی: تصمیمات مهمی برای توسعه استان اردبیل اتخاذ خواهد شد

روحانی: تصمیمات مهمی برای توسعه استان اردبیل اتخاذ خواهد شد

اردبیل - ایرنا - رییس جمهوری گفت: تصمیمات مهمی برای توسعه استان اردبیل اتخاذ خواهد شد.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا ، حجت الاسلام والمسلمین «حسن روحانی» صبح چهارشنبه در بدو ورود به فرودگاه اردبیل در جمع خبرنگاران گفت: بسیار خوشحالم من و هیات همراه که خداوند توفیق داد امروز و فردا در خدمت مردم غیور و مرزدار اردبیل باشم ، مردم بزرگی که در کشور ما تاریخ ساز بودند .

رییس جمهوری افزود: مردم اردبیل عالمان بزرگ و مراجعی عظیم را در دامان این استان پرورش دادند ، در جبهه دفاع مقدس سرآمد بودند. این سرزمین استعدادهای فراوان در زمینه کشاورزی ، صنعت و گردشگری و سایر خدمات دارد و ما باید از این پتانسیل ها استفاده و بهره برداری کنیم.

رییس جمهوری اضافه کرد: انشاءالله در این فرصت دو روزه ضمن دیدار با مردم عزیز این استان ، علما ، نخبگان ، ایثارگران ، فرهیختگان و شرکت در جلسه شورای اداری ، تصمیمات مهمی برای توسعه این استان اتخاذ خواهد شد.

وی اظهار امیدواری کرد: این قدم ها موجب نشاط بیشتر مردم ، شادمانی بیشتر مردم و سرافرازی این استان در کشور عزیزمان شود.

حجت الاسلام والمسلمین «حسن روحانی» در بدو ورود به استان اردبیل مورد استقبال «مجید خدابخشی» استاندار و حجت الاسلام «سید حسن عاملی» نماینده ولی فقیه در استان اردبیل و امام جمعه اردبیل، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و دیگر مقامات ارشد محلی در استان قرار گرفت.

رییس جمهوری در مراسم استقبال مقامات استان اردبیل از کاروان تدبیر و امید، پس از نواخته شدن سرود جمهوری اسلامی ایران، از یگان تشریفات مستقر در فرودگاه اردبیل سان دید.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی شهیدی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ، سید محمود علوی وزیر اطلاعات، محمد رضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت، محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی، حمید چیت چیان وزیر نیرو، الهام امین زاده معاون حقوقی رییس جمهور، محمد شریعتمداری معاون اجرایی رییس جمهور، شهیندخت مولاوردی معاون رئیس جمهور ایران در امور زنان و خانواده ، حسین فریدون، محمد نهاوندیان، محمدرضا صادق و حسام الدین آشنا رییس جمهوری را در این سفر همراهی می کنند.

روحانی در این سفر قرار است علاوه بر دیدار عمومی با مردم استان اردبیل، با ایثارگران، برگزیدگان، نخبگان و عشایر و روستاییان این استان نیز دیدار کند.

شرکت در نشست توسعه و سرمایه گذاری و همچنین جلسه شورای اداری استان اردبیل از دیگر برنامه های رییس جمهوری در این سفر خواهد بود.

رییس جمهوری پیش از این به استان های خوزستان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، ایلام، لرستان و چهارمحال و بختیاری سفر کرده بود.

سیام ** 9189 ** د . الف
کد N455443

وبگردی