آفتاب
مدیرمسئول شرق خطاب به هیأت نظارت بر مطبوعات:

عینکی که بر چشم دارید شفاف باشد

عینکی که بر چشم دارید شفاف باشد

مدیر مسئول روزنامه شرق در پی انتخاب کاندیداهای مجلس به عنوان عضو ناظر در هیأت نظارت بر مطبوعات، معتقد است: حضور نمایندگانی از گرایش‌های فکری یکسان در این شورا اشکالی ندارد، اما مهم این است عینکی که بر چشم دارند، شفاف باشد و جناحی برخورد نکنند.

مهدی رحمانیان در گفت‌وگو با خبرنگار بخش رسانه خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، بیان کرد: مهم این است آدمی که وارد این حوزه می‌شود اولا این حوزه را بشناسد و با جنس رسانه آشنا باشد. ثانیا فردی باشد که با انصاف برخورد کند؛ وگرنه اشکالی ندارد که از هر جناحی باشد؛ به هر حال آن فرد که نمی‌تواند بدون فکر باشد، حتما از یک جبهه فکری برخوردار است و از آن حمایت می‌کند.

وی در ادامه تاکید کرد: کسانی که قرار است برای هیأت نظارت بر مطبوعات انتخاب شوند، باید واجد شناخت کافی و انصاف لازم بوده و همه‌جانبه‌نگر باشند، وگرنه مابقی آن اشکالی ندارد.

رحمانیان درخصوص انتخاب دو نامزد از طیف فکری و جناحی یکسان از سوی کمیسیون فرهنگی مجلس برای هیأت نظارت بر مطبوعات،‌ گفت: کمیسیون فرهنگی چون تقریبا یک دست است حاصل آن چیزی است که در حال حاضر انتخاب کرده‌اند.

رحمانیان گفت: مجلس در حقیقت باید به گونه‌ای عمل کند که نماینده‌ی خودش را برای نظارت بر مطبوعات انخاب کند کسی که از مجلس نماینده می‌شود در حقیقت باید تفکرات اکثریت مجلس را نمایندگی کند. گمانم بر این است که اکثریت مجلس از خرد و بینش کافی برخوردارند و ما به رأی آنها احترام می‌گذاریم.

مدیر مسئول روزنامه شرق در پایان گفت: شنیده‌ام در حال حاضر بحث این است که علاوه بر نمایندگانی که کمیسیون فرهنگی انتخاب کرده‌اند، نمایندگان دیگری هم که در مجلس هستند کاندیدا شوند و از میان آنها این نمایندگان انتخاب شوند؛ اگر این اتفاق بیفتد اتفاق خوب و مبارکی است.

انتهای پیام

کد N455422

وبگردی