آفتاب
قاسم عطا:

پیشروی در تکریت حساب شده خواهد بود/خنثی سازی 40 بمب

پیشروی در تکریت حساب شده خواهد بود/خنثی سازی 40 بمب

سخنگوی نیروهای مسلح عراق ضمن چشمگیر خواندن عملیات در تکریت از حرکت حساب شده در این شهر به سبب بمبگذاری بیشتر مناطق آن خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه المسله، قاسم عطا سخنگوی نیروهای مسلح عراق گفت: نیروهای ارتش با حمایت نیروهای مبارزه با تروریسم، پلیس، نیروهای مردمی  ونیروهای هوایی امروز به شهر تکریت از دو محور حمله کردند و موفق به پیشروی هایی چشمگیری بر اساس طرح از پیش تعیین شده، شدند و مراکز مهمی را به تسلط خود درآوردند.

وی افزود: بر اساس اطلاعات دریافتی، سرکرده های داعش از تکریت به سوی روستاهای البوعجیل گریخته است و نفوذ داعش در عراق به پایان رسیده است و عملیات گسترده برای تسلط بر مناطق اشغالی به ویژه پس از آزاد سازی موصل ادامه دارد.

عطا تاکید کرد: طرحی که فرماندهی نیروهای مسلح آماده کرده شامل چند مرحله است که مرحله نخست به پایان رسیده است و پیشروی داخل شهر به سبب بمبهای کارگذاشته شده در داخل راهها و خیابانها و منازل کند خواهد بود.تاکنون بیش از 40 بمب در اطراف روستاهای تکریت خنثی شده است.مراکز داعش در کاخهای ریاست جمهوری هدف قرار می گیرد.روحیه ارتش عالی است و پیشروی به شکل حساب شده صورت می گیرد

وی از ساکنان خواست که از خانه خارج نشوند.

کد N454873

وبگردی