آفتاب

کامران: به مجلس بابت رفتار "اربابی"نهاد ریاست‌جمهوری با نمایندگان اصفهان، تسلیت می‌گویم

کامران: به مجلس بابت رفتار "اربابی"نهاد ریاست‌جمهوری با نمایندگان اصفهان، تسلیت می‌گویم

نسیم آنلاین نوشت:

نماینده اصفهان گفت: ما در گذشته وقتی با کارت نمایندگی به نهاد ریاست‌جمهوری می‌رفتیم جلوگیری نمی‌کردند، همانطور که وزرا هم وقتی به مجلس می‌آیند کسی از آنها جلوگیری نمی‌کند.

حسن کامران، نماینده مردم اصفهان در مجلس در نطق میان دستور خود با اشاره به سفر هیأتی از مجلس برای اعزام به غزه گفت: ما می‌خواستیم برویم غزه ولی دیدم که چگونه مصر همراه اسرائیل شد و از این اقدام جلوگیری کرد.
او در ادامه به جلوگیری حفاظت نهاد ریاست‌جمهوری از ورود نمایندگان اصفهان اشاره کرد و گفت: ما در گذشته وقتی با کارت نمایندگی خود به نهاد ریاست‌جمهوری می‌رفتیم جلوگیری نمی‌کردند، همانطور که وزرا هم وقتی وارد مجلس می‌شوند همه جا می‌توانند بروند و در کمیسیون‌ها سر میزنند و نماز میخوانند و ناهار می‌خورند و کسی از آنها جلوگیری نمی‌کند. وکیل هم مساوی وزیر است بلکه بالاتر است.
کامران خطاب به نمایندگان گفت: به نمایندگان و هیأت رئیسه مجلس تسلیت می‌گویم از ین نوع رفتار اربابی که در مقابل نمایندگان اصفهان در مقابل نهاد ریاست جمهوری صورت گرفت.
نماینده اصفهان با اشاره به روزی که از ورود نمایندگان در نهاد ریاست‌جمهوری جلوگیری به عمل آمد گفت: در آن روز آقای انصاری و شریعتمداری آمدند و ما گفتیم اجازه بدهید حداقل برویم نماز بخوانیم در نمازخانه که اآنها گفتند برویم در اتاق ما نماز بخوانیم؛ این اقدام یک توهین است و باید عذرخواهی کنند.


45231

 

کد N454305

وبگردی