آفتاب
احمدی در نطق میان دستور:

بدون کوچکترین اغماض با مفاسد اقتصادی برخورد شود

بدون کوچکترین اغماض با مفاسد اقتصادی برخورد شود

برای اصلاح وضع اقتصادی باید بانک ها از کار اقتصادی منع شوند و فقط به بخش های تولیدی کشور سرویس دهند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر مبارزه با مفاسد اقتصادی بدون کوچکترین اغماض، گفت: برای اصلاح وضع اقتصادی باید بانک ها از کار اقتصادی منع شوند و فقط به بخش های تولیدی کشور سرویس دهند.

به گزارش ایلنا، وحید احمدی در نشست علنی امروز مجلس در نطق میان دستور خود با گرامیداشت سالروز در گذشت حجت الاسلام موحدی ساوجی، گفت: ملت شریف ایران اسلامی به خوبی می دانند تحریم ها و دشمنی های همه جانبه علیه ملت ادامه دارد و این تقابل وجود دارد مگر روزی که کشور به قله اقتدار برسد و ان روز دور نیست.

نماینده مردم کنگاور، صحنه و هریس در مجلس شورای اسلامی با یادآوری گذشت 6 ماه از اعلام رسمی سیاست های اقتصاد مقاومتی به عنوان یکی از دغدغه های رهبری و تنها راهکار برون رفت از وضعیت فعلی، تصریح کرد: امروز ملت ایران حق دارند از قوای سه گانه به ویژه بخش اجرایی کشور مطالبه نمایند که برای اجرایی شدن این مهم چه اقدامی صورت گرفته است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر اینکه عبور از پیچ تاریخی فقط با فرهنگ سازی مناسب و حمایت از تولید داخلی و رصد استراتژیک و تاکتیک های دشمن ممکن است، افزود: با پویایی و تلاش دیپلماتیک و دل نبستن به مرزهای بیرونی، سرمایه گذاری برای کارآفرینی و ارتقای بهره وری و حمایت همه جانبه از گفتمان اقتصاد مقاومتی تبیین گردیده می توان از این پیچ تاریخی عبور کرد.

احمدی مبارزه با مفاسد اقتصادی بدون کوچکترین اغماض را در این راستا ضروری دانست و گفت: برای اصلاح وضع اقتصادی باید بانک ها از کار اقتصادی منع شوند و فقط به بخش های تولیدی کشور سرویس دهند.

کد N454183

وبگردی