آفتاب

تذكرات كتبی نمایندگان مجلس به مسئولان اجرایی كشور

تذكرات كتبی نمایندگان مجلس به مسئولان اجرایی كشور

علیرضا محجوب، نادر قاضی‌پور، رضا رحمانی، محمد ‌حسین فرهنگی، نمایندگان ارومیه، تبریز، تهران و تبریز در تذکری به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خواستار جلوگیری از ایجاد تنش بین قومیت‌ها با اجرای تئاتر، نمایشنامه و فیلم‌ها شدند.

عضو هیات رئیسه مجلس در قرائت تذکر کتبی تعدادی از نمایندگان به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مبنی بر جلوگیری از ایجاد تنش بین قومیت‌ها با اجرای تئاتر، نمایشنامه و فیلم‌ها شدند.

به گزارش ایلنا، حسین سبحانی نیا در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی، تذکرات کتبی نمایندگان مجلس را به شرح زیر قرائت کرد:

نادر قاضی‌پور، رضا رحمانی، علیرضا محجوب، محمد ‌حسین فرهنگی، نمایندگان ارومیه، تبریز، تهران و تبریز در تذکری به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خواستار جلوگیری از ایجاد تنش بین قومیت‌ها با اجرای تئاتر، نمایشنامه و فیلم‌ها شدند.

نادر قاضی‌پور و علیرضا محجوب نمایندگان ارومیه و تهران در تذکری به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خواستار تسریع در برخورد قاطع با خواننده مشهور که در ملأ عام روزه‌خواری کرده است، شدند.

احمد آریایی‌نژاد نماینده مردم ملایر به رئیس ‌جمهور در مورد تعیین تکلیف بیمه تکمیلی جانبازان و جلوگیری از سوداگری آنها تذکر داد.

فرهاد بشیری نماینده مردم پاکدشت در تذکری به وزیر امور اقتصادی و دارایی خواستار تسریع در تخصیص اعتبارات طرح‌های عمرانی به منظور بهره‌برداری سریع از طرح‌های در دست احداث شد.

امید کریمیان، فتح‌الله حسینی و وحید احمدی نمایندگان مریوان، قصر شیرین و کنگاور به وزیر جهاد کشاورزی تسریع و تسهیل صدور سند مالکیت اراضی کشور را متذکر شدند.

محمد دامادی نماینده مردم ساری به وزیر صنعت در مورد جلوگیری از واردات برنج تذکر داد.

عزیز اکبریان، محمد‌جواد کولیوند، مفید کیایی‌نژاد، نادر قاضی‌پور، علیرضا محجوب نمایندگان کرج، ساوجبلاغ، ارومیه و تهران در تذکری به رئیس ‌جمهور خواستار توضیح علت عملکرد رئیس سازمان ملی استاندارد در کنترل کیفیت کالاهای نامرغوب خارجی شدند.

مشهدی عباسی، حسین طلا، علیرضا محجوب، ناصر کاشانی، حسین نیازآذری، نادر قاضی‌پور، سید ‌حسین نقوی حسینی، رمضانعلی سبحانی‌فر، فرج‌الله عارفی، محمد‌جواد نظری‌مهر، فرهاد بشیری و رحمت‌الله نوروزی نمایندگان مردم فیروزکوه، تهران، زاهدان، بابل، ارومیه، ورامین، سبزوار، جیرفت، کردکوی، پاکدشت و علی‌آباد به وزیر راه و شهرسازی در مورد علت اختلال در پرواز‌های داخلی تذکر دادند.

علی ایرانپور نماینده مردم مبارکه به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی لزوم نظارت بر کار تهیه‌کنندگان و فیلمسازانی که به اصول و ارزش‌های نظام انقلاب اسلامی پایبند نیستند را متذکر شد.

حسینعلی حاجی دلیگانی و سید‌ ناصر موسوی لارگانی نمایندگان مردم شاهین‌شهر و فلاورجان در تذکری به رئیس ‌جمهور خواستار عذرخواهی از مردم استان اصفهان به دلیل عملکرد توهین‌آمیز وزیر نیرو و قطع آب شرب و کشاورزی و جلوگیری از انجام طرح‌های آبرسانی به استان اصفهان شدند.

سید‌ ناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان در تذکری به رئیس ‌جمهور و وزیر صنعت خواستار نظارت بر عملکرد خودروسازان و کاهش قیمت خودرو با توجه به کیفیت پایین خودروهای داخلی در تذکر دیگری به رئیس ‌جمهور و وزیر اقتصاد خواستار جلوگیری از حیف و میل بیت‌المال توسط مدیران شرکت دولتی بیمه ایران شد.

سید ‌ناصر موسوی لارگانی به وزیر ورزش جوانان لزوم نظارت بر عملکرد هیأت مدیره دو باشگاه پرسپولیس و استقلال و به ویژه مسئله پرداخت‌های میلیاردی را متذکر شد.

کد N454173

وبگردی