آفتاب
جعفرزاده امین آبادی در گفتگو با ایلنا:

استیضاح وزیر علوم رای نمی‌آورد/استیضاح، سیاسی و جناحی است

استیضاح وزیر علوم رای نمی‌آورد/استیضاح، سیاسی و جناحی است

گزارش‌ها و حمایت‌های مردمی و دانشگاهی که در این چند روز از وزیر علوم و عملکرد آن شکل گرفته مشخص می‌كند که مطالبه اصلی مردم استیضاح وزیر نیست.

عضو فراکسیون ولایت تاكید كرد: در مجلس شرایط و فضای بسیار مثبتی نسبت به وزیر علوم شکل گرفته است و استیضاح آقای فرجی دانا رای نمی‌آورد.

غلامعلی جعفرزاده امین‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص شرایط مجلس نسبت به مسئله استیضاح وزیر علوم گفت: اوضاع و شرایط نسبت به استیضاح وزیر علوم بسیار خوب و مساعد است و با رویکرد رسانه‌ای و خبری و پاسخ‌های ارسالی ایشان نسبت به ابهامات، فضای روشنی به وجود آمده است.

وی  با بیان اینكه پشت پرده استیضاح وزیر علوم مشخص شده است، یادآور شد: این استیضاح، سیاسی و جناحی است و احتمال اینکه فردا نتیجه استیضاح وزیر علوم مثبت باشد، بسیار کم است.

جعفرزاده امین‌آبادی تصریح کرد: گزارش‌ها و حمایت‌های مردمی و دانشگاهی که در این چند روز از وزیر علوم و عملکرد آن شکل گرفته  مشخص می‌كند که مطالبه اصلی مردم استیضاح وزیر نیست.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با تاكید بر اینکه اگر وزیر و مسئولی تخلفی را آشکار کند، باید از آن عمل تقدیر شود، اظهار داشت: عده از‌ نمایندگان مجلس که تخلف آن‌ها مشخص شده است با طرح موضوع این استیضاح قصد فرافکنی دارند.

وی در پایان در باره نتیجه نهایی استیضاح خاطرنشان كرد: با شکل‌گیری فضای مثبت در مجلس، احتمال ابقای وزیر بسیار است.

کد N454166

وبگردی