آفتاب

نماینده مجلس: استیضاح وزیر علوم سیاسی و جناحی است

نماینده مجلس: استیضاح وزیر علوم سیاسی و جناحی است

سنندج - ایرنا - نماینده مردم شهرستان های مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: استیضاح فرجی دانا سیاسی و جناحی است و این موضوع ارتباطی با ارزیابی عملکرد وی ندارد.

امید کریمیان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: وزیر علوم با جذب دانشجویان ستاره دار و استادان به زور بازنشسته شده، توانست کارنامه قابل قبولی در مدت فعالیت خود ارایه کند.

وی ادامه داد: فرجی دانا در 9 ماه حضور خود در وزارت علوم توانسته محدودیت های گذشته در دانشگاه ها را بردارد و با آزاد کردن فضا پویایی و نشاط را برای جامعه دانشگاهی به ارمغان آورد.

کریمیان با قدردانی از تلاش های فرجی دانا و اظهار امیدواری به رای مجدد نمایندگان به وی، افزود: مهم، رضایت جامعه دانشگاهی از عملکرد فرجی دانا است.

عضو مجمع نمایندگان استان کردستان با بیان اینکه در گذشته دانشگاه ها فضای بسته ای مثل پادگان ها داشتند، اظهار کرد: دانشگاهیان در فضای بسته و محدود نمی توانند به تولید فکر و علم بپردازند و فرجی دانا با ارتقا سطح علمی و تولید علم، فضای این مراکز آموزش عالی را باز کرد.

کریمیان در مجموع عملکرد وزیر علوم در مدت فعالیت خود را خوب و قابل قبول توصیف کرد و گفت: جامعه دانشگاهی کشور رضایت کامل از عملکرد فرجی دانا دارند.

/591/7346/533
کد N454160

وبگردی