آفتاب
نماینده مردم رباط کریم در مجلس:

استیضاح وزیر علوم ارمغان مناسبی برای دولت، ملت و دانشگاهیان نیست

استیضاح وزیر علوم ارمغان مناسبی برای دولت، ملت و دانشگاهیان نیست

تهران - ایرنا- نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی گفت: در هفته دولت و در آستانه آغاز سال تحصیلی دانشگاه ها و در حالی که آرامش خوبی در این مراکز حاکم است، استیضاح وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، ارمغان مناسبی برای دولت، ملت و دانشگاهیان نیست.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، «ابراهیم نکو» در تذکری شفاهی در جلسه علنی روز سه شنبه مجلس شورای اسلامی با مخاطب قراردادن نمایندگان استیضاح کننده وزیر علوم، تحقیقات و فناوری افزود: برای استیضاح کنندگان احترام قائلم و تذکر، سوال و استیضاح را از حقوق آنها می دانم اما چند نکته را متذکر می شوم و از آنها می خواهم که مقتدرانه استیضاح خود را پس بگیرند.

وی اظهارکرد: مسایل مطرح شده در متن استیضاح به واسطه نشست های دوستانه بین دو طرف قابل حل است و نیازی به گرفتن وقت مجلس برای اینگونه مسایل نیست.

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت گفت: اجازه ندهید که دانشجویان و دانشگاهیان نسبت به رفتار ما برداشت بد داشته باشند و درباره نمایندگان خود تجدید نظر کنند و از ما دلخور شوند.



**دادگاه «م.ه» علنی برگزار شود

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر و میمه در تذکر شفاهی خود با تشکر از قوه قضاییه برای رسیدگی به پرونده م.ه گفت: متن کیفرخواست نامبرده آنقدر سنگین است که بدون اطلاع رسانی به مردم نمی توان عدالت را برقرار کرد.

وی از قوه قضاییه خواست که این دادگاه علنی برگزار شود تا مردم بدانند این فرد بر سر انقلاب چه بلایی آورده است.

وی همچنین درتذکری جداگانه به وزرای جهاد کشاورزی و نیرو خواهان رفع مشکلات حوزه انتخابی خود شد.



**رییس صدا و سیما به باند بازی نماینده این سازمان در لرستان پایان دهد

ابراهیم آقامحمدی نماینده خرم آباد در مجلس نیز طی تذکری به رییس سازمان صدا و سیما گفت: صدا و سیمای مرکز استان لرستان سال هاست که با حمایت معاونت امور استان ها توسط فردی که به جریان خاص وابسته است اداره می شود حتی در انتخابات به طور مشخص در حمایت از فردی خاص ورود پیدا کرد.

وی افزود: این فرد به همراه دوستان خود ذهنیت بدی را برای مردم این استان به وجود آوردند و از رییس صدا و سیما می خواهم به این باند بازی در صدا و سیما پایان دهد.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس گفت: رییس صدا و سیمای لرستان این روزها برای اینکه اصلاح طلبی خود را ثابت کند با اینکه فردی است که از دولت گذشته باقی مانده همکلاسی ها و فامیل خود را وارد صدا و سیمای مرکز استان کرده و به دنبال قلع و قمع نیروهای ارزشی این مرکز شده است.

وی همچنین با تذکری به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خواستار رسیدگی به وضعیت اداره بهداشت استان لرستان شد و گفت: مدیر اداره بهداشت استان لرستان بسیار ضعیف کار می کند به طوری که چند وقت پیش خانمی برای وضع حمل به یکی از بیمارستان های خرم آباد مراجعه کرده ولی چون کسی به وی رسیدگی نکرد وضع حمل خود را در ... (محل نامناسبی) انجام می دهد.

موسی غضنفرآبادی نماینده مردم بم در مجلس شورای اسلامی نیز از وزیر جهاد کشاورزی، وزیر راه و شهرسازی و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواست که به مشکلات استان کرمان و شهر بم رسیدگی کند.



** دولت مشکلات بیکاری جوانان را حل کند

هادی قوامی نماینده اسفراین نیز در تذکری شفاهی از وزرای راه و شهرسازی، بهداشت و درمان و آموزش پزشکی، نیرو و کشور خواست که به مشکلات بیکاری جوانان و مشکلات حوزه انتخابیه وی رسیدگی کنند.

قوامی با بیان اینکه هم اکنون هفت میلیون جوان با مشکل بیکاری دست و پنجه نرم می کنند، گفت: برای دولت واجب است برای همه مردم وسایل کار از جمله وام اشتغال را فراهم کنند.

سیام*9254**9103**ن.س **1449
کد N454007

وبگردی