آفتاب

«خبر خاصی نیست» آماده تدوین می‌شود/ احتمال حضور در فجر 33

«خبر خاصی نیست» آماده تدوین می‌شود/ احتمال حضور در فجر 33

مصطفی شایسته کارگردان سینمای ایران که به تازگی فیلمبرداری فیلم تازه اش با نام «خبر خاصی نیست» را به پایان رسانده است، از تدوین این اثر طی روزهای آتی خبر داد.

مصطفی شایسته کارگردان سینمای ایران درباره آخرین وضعیت پروژه «خبر خاصی نیست» به خبرنگار مهر گفت: بعد از اتمام فیلمبرداری، پروژه وارد مراحل فنی شده و قرار است به زودی روی میز تدوین قرار بگیرد.

وی ادامه داد: هنوز تدوینگر این فیلم انتخاب نشده و طی روزهای آینده کسی که قرار است کار تدوین را بر عهده بگیرد مشخص می‌شود. البته گزینه هایی را مد نظر دارم اما تا قطعی نشوند نمی توان نام تدوینگر را عنوان کرد.

کارگردان فیلم «من همسرش هستم» درباره مضمون فیلم تازه اش عنوان کرد: «خبر خاصی نیست» همانند فیلم قبلی ام یک مساله اجتماعی را عنوان می‌کند و به مسائل روز می‌پردازد.

شایسته یادآور شد: «خبر خاصی نیست» یک درام اجتماعی با رگه های طنز است و حال و هوای آن شبیه فیلم اولم است.

این کارگردان سینما در مورد ارائه فیلم به سی و سومین جشنواره فیلم فجر یا اکران عمومی آن بیان کرد: تصمیم دارم که این فیلم را به جشنواره ارائه کنم و در صورتی که فیلم تا آن زمان آماده شود قطعا نخستین اکران در فجر 33 خواهد بود.   

«خبر خاصی نیست» تازه ترین فیلم مصطفی شایسته است و تهیه کنندگی این فیلم بر عهده مرتضی شایسته برادر اوست. در این فیلم افسانه بایگان بازیگر سال های دور سینمای ایران بعد از مدتی کم‌کاری جلوی دوربین رفته است.

شایسته پیش از این کارگردانی فیلم «من همسرش هستم» را بر عهده داشته و «خبر خاصی نیست» دومین فیلم او محسوب می‌شود. نویسندگی فیلمنامه «خبر خاصی نیست» بر عهده نازنین لیقوانی بوده که پیش از این سابقه همکاری با مصطفی شایسته را داشته است.

اين فيلم روایتگر قصه دو خواهر است كه همراه با دختران تحصيلكرده و در شرف ازدواج خود زندگى آرامى را مى گذرانند، اما برگزارى يك مهمانى خانوادگى و حضور مردى جوان و غريبه به عنوان مهمان ناخوانده زندگى اين دو خانواده را دستخوش چالش و بحرانى جدى مى‌کند.

افسانه بایگان، رویا تیموریان، بیتا سحرخیز، بیتا احمدی، امیرحسین آرمان و با حضور رضا کیانیان در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

کد N453858

وبگردی