آفتاب
معاون وزیر نفت:

قضاوت درباره عملکرد فرجی‌دانا بسیار زود است

قضاوت درباره عملکرد فرجی‌دانا بسیار زود است

یک عضو هیات علمی دانشگاه صنعت نفت معتقد است:‌ قضاوت در رابطه با عملکرد فرجی دانا بسیار زود است و انتظار می‌رود نمایندگان مجلس فرصت بیشتری به او بدهند.

دکتر منصور معظمی معاون وزیر نفت به ایسنا گفت: مجلس باید فرصت بدهند تا وزیر علوم بتواند برنامه های دولت و شعارهایی که آقای روحانی داده است را عملی کند.

وی همچنین با اشاره به اینکه فرجی دانا یکی از شاخص‌ترین چهره‌های علمی کشور است، گفت: از وقتی ایشان مسئولیت وزارت علوم را به عهده گرفته اند در دانشگاه ها شاهد نشاط و رونق علمی هستیم که در دوره قبلی از بین رفته بود.

این عضو هیات علمی دانشگاه با بیان اینکه نمی توان با نگاه های امنیتی و نظامی دانشگاه ها را اداره کرد، اظهار کرد: باید در دانشگاه‌ها نشاط سیاسی باشد و کرسی‌های آزاد اندیشی بدون هیچ گونه ملاحظاتی در دانشگاه ها برگزار شود.

دکتر معظمی همچنین افزود: خوشبختانه در این مدتی که آقای فرجی دانا کار را در دست گرفته این فضا کم و بیش حاکم شده است و دانشجویان حرف های خود را بیان می کنند.

وی خاطرنشان کرد: چگونه فرجی دانایی که در مجلس افراطی ششم رای اعتماد نگرفت، باز هم در این دولت مورد استیضاح قرار می گیرد.

معاون وزیر نفت در پایان ابراز امیدواری کرد: اگرچه سؤال و استیضاح حق قانونی نمایندگان مجلس است اما نمایندگان باید با رای علمی و قاطع، فرصت خدمت دوباره را در اختیار ایشان قرار بدهند.

انتهای پیام

کد N453824

وبگردی