آفتاب

تنها شرکت تولید کننده محصولات پزشکی غزه به شدت آسیب دید

تنها شرکت تولید کننده محصولات پزشکی غزه به شدت آسیب دید

تهران- ایرنا- تنها شرکت تولید کننده محصولات پزشکی غزه در نتیجه حملات اخیر رژیم صهیونیستی حدود نیم میلیون دلار خسارت دیده است.

به گزارش خبرگزاری فلسطینی ˈمعاˈ، ˈمروان الاسطلˈ مدیر عامل شرکت ˈمگافارمˈ گفت که این شرکت از زمان آغاز حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، بمباران کارخانه و محل نگهداری تجهیزات، مواد اولیه و مولدهای برق در حدود 500 هزار دلار خسارت دیده است.

وی با تصریح این که شرکت مذکور صرفا دارو تولید می کند و رژیم صهیونیستی نیز از این مساله آگاهی کامل دارد، تاکید کرد که این رژیم هیچ عذر و بهانه ای برای توجیه حمله به این تاسیسات ندارد.

به گفته الاسطل، شرکت مگافارم دست کم دو ماه زمان لازم دارد تا بتواند خسارت هایی را که در نتیجه حملات اسراییل در تاسیسات این کارخانه ایجاد شده است، جبران و بازسازی کند.

رژیم صهیونیستی در هفتم ماه ژوئیه گذشته (17 تیرماه) نوار غزه را هدف حملات وحشیانه قرار داد که در نتیجه آن بیش از دو هزار فلسطینی به شهادت رسیدند و هزاران نفر نیز زخمی شدند.

در این حملات همچنین 38 هزار و 86 منزل و نهادهای دولتی و مراکز نظامی و تاسیسات زیربنایی در این منطقه آسیب دیده و یا به طور کامل از بین رفته است.

خاورم**9156**7074**1566
کد N453264

وبگردی