آفتاب

یک فعال دانشجویی: فرجی‌دانا آرامش را به محیط دانشگاه بازگرداند

یک فعال دانشجویی: فرجی‌دانا آرامش را به محیط دانشگاه بازگرداند

مسئول روابط عمومی سازمان دانشجویی حزب اسلامی کار گفت: حضور فرجی‌دانا در کسوت وزارت، باعث بازگشت آرامش به محیط دانشگاه شده است. اما با استیضاح ایشان باید منتظر ایجاد دوباره نا آرامی‌ها باشیم.

ساعده سیما در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)،اظهار کرد: استیضاح وزیر علوم و تحقیقات،توسط اقلیت مجلس شکل گرفته است که بیشتر آنان نیز دلیل خاصی برای این امر ندارند و کارشان مانند یک تسویه حساب سیاسی با ایشان می‌ماند.

وی در ادامه گفت: عده‌ای از همان ابتدای شروع به کار دولت یازدهم سعی در سنگ‌اندازی مقابل دولت داشتند. بویژه در ایام رای اعتماد به وزرا ، تمام تلاش خود را نسبت به بد نام کردن افراد پیشنهادی برای وزارت علوم به کار بستند. اما با تمام این موارد آقای فرجی دانا موفق به کسب رای اعتماد اکثریت نمایندگان مجلس شد.

این فعال دانشجویی همچنین با اشاره به کارشکنی اقلیت مجلس تصریح کرد: امروز بعد از گذشت یکسال از آن سنگ اندازی‌ها،این افراد تحصیلی آرام و بدون دغدغه را برای دانشجویان و اساتید دانشگاه‌ها برنمی‌تابند و سعی دارند نسبت به گذشته‌ی ایشان فرافکنی کنند.

وی در ادامه افزود: در این شرایط عده‌ای دایه مهربانتر از مادر شده‌اند. این افراد کاسبان غبار آلودند که در فضای شفاف منافع خود را در معرض خطر می‌بینند.

انتهای پیام

کد N453030

وبگردی