آفتاب

حامیان فرجی دانا تا این لحظه

حامیان فرجی دانا تا این لحظه

تعدادی از اساتید دانشگاه و چهره های سیاسی در روزهای اخیر به روش های مختلف مخالفت خود با استیضاح وزیر علوم اعلام کرده اند. سایت تدبیر خبر گوشه ای از مهم ترین سخنان بخشی از حامیان وزیر علوم را در گزارشی آورده است.

یک روز مانده به استیضاح رضا فرجی دانا ، موج حمایت از وی چنان شتابی گرفته که به جرات می توان گفت تا کنون چنین حمایتی از یک وزیر آن هم در برابر استیضاح مجلس وجود نداشته است.








 پس از تصمیم حدود 50 نماینده متعلق به طیف اقلیت مجلس برای استیضاح وزیر علوم ، تحقیقات و فناوری ، سرانجام روز چهارشنبه این هفته به عنوان روز استیضاح اعلام شد و یعنی درست در روزی که رییس جمهور بناست در ادامه سفرهای استانی خود به اردبیل برود، یکی از محبوب ترین وزرای غیرسیاسی اش بناست دوباره از مجلس رای اعتماد بگیرد.








در این بین حمایت بی سابقه ای از وزیر علوم شکل گرفته و ده ها تشکل دانشجویی ، هزاران استاد دانشگاه در کنار اکثریت مجلس شورای اسلامی و تمام کابینه حسن روحانی به دفاع از عملکرد رضا فرجی دانا پرداخته اند.








علاوه بر موارد فوق و حمایت های رسانه های حامی گفتمان دولت مخصوصا رسانه های فضای مجازی، شمار کثیری از دانشجویان و شهروندان نیز به روش های مختلف مخالفت خود با این استیضاح را اعلام کرده اند.








آنچه در جدول زیر آمده ، گوشه ای از مهم ترین سخنان بخشی از حامیان وزیر علوم است:









     
 








4646








 

کد N452972

وبگردی