آفتاب

هیئت رئیسه مجلس درخواست وزیر علوم را پذیرفت؛ جلسه استیضاح چهارشنبه برگزار می‌شود

هیئت رئیسه مجلس درخواست وزیر علوم را پذیرفت؛ جلسه استیضاح چهارشنبه برگزار می‌شود

نسیم نوشت:

هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با استیضاح وزیر علوم در روز چهارشنبه موافقت کرد.

نعمتی، سخنگوی هیأت رئیسه مجلس با اعلام این خبر افزود: وزیر علوم طی نامه‌ای از هیأت رئیسه درخواست کرد تا جلسه استیضاح در روز چهارشنبه برگزار شود و هیأت رئیسه نیز موافقت کرد.

بهروز نعمتی در تشریح جزییات جلسه ظهر امروز هیأت رئیسه مجلس گفت: در جلسه امروز طی نامه‌ای که فرجی دانا به مجلس ارائه کرده است مصوب شد تا استیضاح وزیر علوم در روز چهارشنبه برگزار شود.

وی در ادامه با اشاره به لایحه دولت جهت رفع موانع تولید افزود: در جلسه امروز هیأت رئسه مجلس مقرر شد تا کمیسیون ویژه حمایت از تولید و اصل ۴۴ به عنوان کمیسیون پایه این لایحه را بررسی کند.

نعمتی تصریح کرد: در جلسه امروز مقرر شد تا ۸ نفر دیگر به اعضای کمیسیون ویژه حمایت از تولید و اصل ۴۴ افزوده شوند که اکثر این ۸ نفر از اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس و مابقی از دیگر کمیسیون‌های تخصصی مجلس برای بررسی لایحه دولت جهت رفع موانع تولید حضور داشته باشند که ابوترابی فرد نائب رئیس مجلس مسئولیت هماهنگی افزوده شدن ۸ نفر به کمیسیون ویژه را برعهده دارد.

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس در ادامه اذعان داشت: در جلسه امروز هیأت رئیسه مجلس همچنین مقرر شد جهت بررسی لایحه بخشی از مقررات مالی دولت ۱۱ نفر از اعضای کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات و ۱۲ نفر نیز از کمیسیون‌های تخصصی به ۱۱ اعضا کمیسیون افزوده شوند.

 

23503

کد N452223

وبگردی