آفتاب
سخنگوی قوه قضاییه:

نیاز باشد به موضوع روغن پالم ورود می‌کنیم

نیاز باشد به موضوع روغن پالم ورود می‌کنیم

... سخنگوی قوه قضائیه درباره استفاده از روغن پالم در محصولات لبنی و آیا این موضوع جزو جرایم مشهود است؟ گفت: موضوع سلامت مردم مهم است و بحمدالله وزارت مربوطه به موضوع وارد شده و از لحاظ کارشناسی نظر خواهد داد.

به گزارش خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی‌اژه‌ای ادامه داد: دادستانی تهران اگر در این زمینه از مراجع رسمی مواردی به دستش برسد، به عنوان مدعی‌العموم وارد می‌شود و اگر تشخیص دهند که روغن پالم مضر است و نیاز باشد دستگاه قضایی به آن وارد شود، قوه قضائیه به موضوع ورود پیدا می‌کند و اگر مواردی نیز از وزارت ذیربط که موضوع را دنبال می‌کند به دستگاه قضایی برسد، حتما قوه قضائیه آن را دنبال خواهد کرد.

وی درباره آخرین وضعیت پرونده کرسنت گفت: پرونده در دستگاه قضایی است و درخواست اعمال ماده 18 شده و اکنون پرونده کرسنت در مرحله اعمال ماده 18 قرار دارد.

سخنگوی قوه قضاییه درباره این‌که آیا با دوره جدید ریاست آیت‌الله آملی لاریجانی، تغییری در مسئولیت‌های مسئولان عالی قضایی صورت می‌گیرد؟ گفت: به طور طبیعی در دوره جدید قرار است الزامات بیشتری در بعضی از حوزه‌ها شود، طبعا یکی از مسائل هم جابجایی مدیران است که به نظر رئیس قوه قضائیه بستگی دارد.

وی افزود: بنده فعلا موضوع تغییر سمت مسئولان را نشنیده‌ام و در حد شایعات است. در روزهای آینده اگر مواردی را رئیس قوه قضائیه تایید کند و قطعی شود حتما ابلاغ می‌کنند و شما هم مطلع خواهید شد.

وی درباره آخرین وضعیت رسیدگی به اتهامات مدیران عامل سابق بانک‌های ملی و صادرات در رابطه با پرونده 3 هزار میلیاردی، گفت: مدیران بانک‌های صادرات و ملی در این پرونده هنوز در دادگاه محاکمه نشده‌اند.

ادامه دارد ...

کد N452026

وبگردی