آفتاب

توزیع نامه تخریبی علیه روحانی در هیات رییسه مجلس بررسی شد

توزیع نامه تخریبی علیه روحانی در هیات رییسه مجلس بررسی شد

سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت که در جلسه امروز هیات رییسه مجلس، توزیع نامه‌ علیه رییس‌جمهور در صحن علنی مجلس مورد بررسی قرار گرفت.

بهروز نعمتی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) اظهار کرد: موضوع توزیع نامه علیه رییس‌جمهور در جلسه علنی روز گذشته (یکشنبه) مجلس، امروز در جلسه هیات رییسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد از این به بعد توزیع نامه‌های این‌چنینی در صحن علنی با رییس جلسه هماهنگ شود.

وی افزود: آقای ضرغام صادقی در این جلسه اعلام کرد که چون آقای کوچک‌زاده گفته بود مطالب را از سایت آقای روحانی و دولت برداشته است مجوز توزیع این نامه در صحن علنی را داده است؛ البته آقای صادقی هم از اتفاق پیش آمده ناراحت هستند.

سخنگوی هیات رییسه مجلس یادآور شد: قرار است از این به بعد در مورد موارد این‌چنینی با رییس جلسه هماهنگی‌های لازم صورت گیرد.

نعمتی همچنین گفت که با توجه به نامه فرجی‌دانا به مجلس برای برگزاری جلسه استیضاح در روز چهارشنبه، هیات رییسه مجلس با این درخواست موافقت کرده و جلسه استیضاح روز چهارشنبه برگزار خواهد شد.

وی همچنین از برگزاری جلسه مشترک بین محمدرضا باهنر، نایب رییس مجلس، روسای کمیسیون‌های تخصصی و محمدباقر نوبخت معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رییس‌جمهور خبر داد و گفت که این جلسه بعدازظهر فردا برای همفکری دولت و مجلس در مورد لوایح ارائه شده از سوی دولت برگزار خواهد شد.

سخنگوی هیات رییسه مجلس با اشاره به تصویب یک فوریت لایحه رفع موانع تولید در جلسه علنی روز یکشنبه مجلس، خاطرنشان کرد: در جلسه امروز هیات رییسه مقرر شد اعضای کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و تعداد هشت نفر از نمایندگان کمیسیون‌های تخصصی (غالبا کمیسیون اقتصادی) که جمعا 23 نفر خواهند بود بررسی‌های لازم را در این رابطه انجام دهند.

وی در پایان گفت که کمیته ویژه‌ای متشکل از یازده نفر از اعضای کمیسیون برنامه و بودجه و دوازده نفر از اعضای کمیسیون‌های تخصصی مجلس لایحه یک فوریتی اصلاح قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت را مورد بررسی قرار خواهند داد.

انتهای پیام

کد N451846

وبگردی