آفتاب
سردار جوانی:

دشمن دچار شکست استراتژیک شده است

دشمن دچار شکست استراتژیک شده است

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: تمامی شواهد گواه این حقیقت است که دشمن در بسیاری از ترفندهای خود علیه جریان اصیل انقلاب اسلامی دچار یک شکست استراتژیک شده است. 

به گزارش خبرگزاری مهر، همایش سیاسی رده های نیروی دریایی سپاه در استان فارس با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار یدالله جوانی مشاور نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد. 
 
سردار جوانی محور سخنان خود در این همایش را به تبیین شرایط امنیتی و سیاسی منطقه خاورمیانه اختصاص داد و با اشاره به عوام فریبی و دروغگویی صهیونیست ها و داعشی ها در ادعای پیروی از دین حضرت موسی(ع) و دین اسلام، گفت: صهیونیست ها و داعشی ها دین را بازیچه اهداف خود قرار داده اند، کدام آیین آسمانی جواز جنایات ددمنشانه صادر کرده است؟
 
وی افزود: عملکرد جنایت آمیز این دو جریان، سند و گواه روشنی بر همسویی و انطباق اهداف و انگیزهای آنان با سیاست های دشمنان اسلام ناب محمدی(ص) در منطقه است.
 
مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه تصریح کرد: در دروغگویی جریان صهیونیستی –داعشی همین بس که عملکردشان از بدو پیدایش تا کنون ملازم جنایت و کشتار ووحشیگری بوده است و این با تعالیم حضرت موسی(ع) و دستورات نبی مکرم اسلام(ص) هیچ انطباقی ندارد.
 
سردار جوانی افزود: ملموس ترین برداشت از عملکرد این جریان، لکه دار کردن دیانت و شریعت آسمانی و عدم پایبندی آنان به اصول و موازین انسانی است. 
 
وی در ادامه با استناد به رهنمودی از ولی امر مسلمین حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله) که فرمودند امروز جهان در یک پیچ تاریخی قرار گرفته است، اظهار داشت: شرایط بین المللی امروز یک شرایط گذار است و اگر آمریکا و متحدانش برای برقراری نظم خاصی که مد نظر خودشان است در منطقه وارد شده اند، هدف نهایی تأمین امنیت رژیم صهیونیستی به عنوان حافظ منافع آنان در منطقه است.
 
مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه افزود: حفظ حکومت های متحد غرب در منطقه از قبیل آل سعود و آل خلیفه و نیز تأمین امنیت جریان انرژی که از منطقه به سمت غربی ها سرازیر شده است، از دیگر اهداف به شمار می آید. 
 
سردار جوانی گفت: دشمن در ادامه استراتژی خود، با بحران آفرینی های اخیر می خواهد با فرو ریختن مقاومت، سرپنجه های جمهوری اسلامی را کوتاه کند. 
 
وی افزود: در سناریوهای قبلی آمریکایی ها خیلی تلاش کردند تا از طریق صندوق های رأی کشورهای منطقه به هدف و منفعت خود دست پیدا کنند اما خروجی این صندوق ها چیزی برخلاف هدف و منفعت آنان شد و پس از ناامیدی از این سناریو، به جریان تروریسم و حمایت از گروه های تکفیری روی آوردند. 
 
جوانی تأکید کرد: تمامی شواهد گواه این حقیقت است که دشمن در بسیاری از ترفندهای خود علیه جریان اصیل انقلاب اسلامی دچار یک شکست استراتژیک شده است. 
 
مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه در پایان خاطرنشان کرد: اثر گذاری جمهوری اسلامی بر فروریختن معادلات دشمن در منطقه بیانگر شکل گیری و ایجاد یک قدرت غیر قابل انکار است و تلاش جبهه دشمن، مقابله با رشد و بالندگی آن به هر نحو ممکن است. 
کد N451802

وبگردی