آفتاب

علیرضا محجوب: در انتظار حکم دادگاه مرتضوی هستیم و خوش‌بینیم

 علیرضا محجوب: در انتظار حکم دادگاه مرتضوی هستیم و خوش‌بینیم

علیرضا محجوب در پاسخ به اینکه فکر نمی‌کنید سطح نفوذ مرتضوی و تجربه سمت‌های او در مسیر پرونده تاثیرگذار باشد

  گفت: «خیالمان از این بابت راحت است و مدام هم با مسوولان پرونده در تماس هستیم. آنقدر سطح فساد رخ داده در سازمان تامین اجتماعی گسترده است که هنوز هم اسناد تازه‌ای به دست ما می‌رسد. بنابراین تا روز رای نهایی حکم منتظر هستیم و به حکم دادگاه خوش‌بینیم.»


 پای سعید مرتضوی بارها به محاکم قضایی کشیده شده و هر بار حکمی برای او صادر شده که برخی را متعجب ساخته است. حالا او به خاطر فساد مالی گسترده در سازمان تامین اجتماعی در دوره مدیریت‌اش باید تا چند روز دیگر در دادگاه حاضر شود.

علیرضا محجوب، مسوول کمیته تحقیق و تفحص از تامین اجتماعی به «آفتاب» می‌گوید: «در موضوع پرونده سعید مرتضوی با رییس قوه قضاییه هم دیدار داشته‌ایم و من شخصا پرونده قطور تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی را به آیت‌الله آملی تحویل داده‌ام. ما به روند پیگیری و رسیدگی قوه قضاییه امیدواریم و مدام روند پیگیری‌ها را رصد می‌کنیم. قوه قضاییه در رسیدگی به پرونده سعید مرتضوی مصمم است و بعد از ارایه گزارش مجلس، افرادی را برای تامین اطلاعات تکمیلی به سازمان تامین اجتماعی فرستاده است.»


او در پاسخ به اینکه فکر نمی‌کنید سطح نفوذ مرتضوی و تجربه سمت‌های او در مسیر پرونده تاثیرگذار باشد نیز به «آفتاب» گفت: «خیالمان از این بابت راحت است و مدام هم با مسوولان پرونده در تماس هستیم. آنقدر سطح فساد رخ داده در سازمان تامین اجتماعی گسترده است که هنوز هم اسناد تازه‌ای به دست ما می‌رسد. بنابراین تا روز رای نهایی حکم منتظر هستیم و به حکم دادگاه خوش‌بینیم.»


کمیته بررسی پرونده تحقیق و تفحص از تامین اجتماعی به ریاست محجوب یکی از جنجالی‌ترین پرونده‌های تحقیق و تفحص مجلس نهم را به هیات رئیسه مجلس ارایه کرد. در بین اسناد به دست‌آمده در این تفحص به انواع حاتم‌بخشی‌های صورت گرفته از سوی مرتضوی؛ از ارایه کارت هدیه گرفته تا برخی تخلفات در بخش زمین و مسکن به چشم می‌خورد.
کد N451332

وبگردی