آفتاب
جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

اگر ایثارگری های دفاع مقدس نبود،امروز داعش در ایران بود

اگر ایثارگری های دفاع مقدس نبود،امروز داعش در ایران بود

ایران اسلامی، اقتدار، استقلال و قدرت خود را مرهون ایثارگری ها، مقاومت ها، ولایت مداری ها و خداباوری های آزادگان و ایثارگران است چون آنان، آیه های صبر و مقاومت و تفسیر آیه های صبر و شکیبایی هستند.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: اگر استقامت و فداکاری رزمندگان و آزادگان ملت ما در دوران دفاع مقدس در تاریخ ثبت نمی شد، گروهک های تروریستی و معاند نظام اسلامی از جمله داعش و نظایر آن، امروز به جای سوریه و عراق جنایت های خود را در ایران مرتکب می شدند.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام و المسلمین عباس محمدحسنی شامگاه یکشنبه در آیین تجلیل از 93 آزاده سرافراز نیروی هوایی ارتش در تهران افزود: امروز، ایران اسلامی، اقتدار، استقلال و قدرت خود را مرهون ایثارگری ها، مقاومت ها، ولایت مداری ها و خداباوری های آزادگان و ایثارگران است چون آنان، آیه های صبر و مقاومت و تفسیر آیه های صبر و شکیبایی هستند.

وی تصریح کرد: آزادگان، مردانی استوارتر از کوه های بلند و سر به فلک کشیده اند که صدامیان و دشمنان بعثی با تمام وجود، قدرت استقامت آنان را درک کردند و فهمیدند که رزمندگان و آزادگان ما سرفرازتر از کوه های بلند و اقیانوس هایی ژرف و عمیق هستند.

محمدحسنی یادآور شد: 26 مرداد، سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی روزی ماندگار، فراموش نشدنی، تاریخ ساز و روزی است که هجران ها، اشک ها و غصه ها پایان یافت و تبسم های بی پایان آغاز شد.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: خانواده های آزادگان، شهدا و جانبازان از جنس ایثار و شهادت هستند و باید مورد توجه و تکریم مردم و مسئولین باشند، چرا که آنان در دوران دفاع مقدس سمبل مهر ورزی، وطن پرستی و استقامت بودند.
آیین تجلیل از 93 آزاده سرافراز نیروی هوایی ارتش با حضور سرتیپ هوشنگ نصیرزاده معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش در هتل نهاجا با حضور شماری از روحانیون، امیران، خلبانان و خانواده های آزادگان نیروی هوایی ارتش برگزار شد

 

کد N451269

وبگردی