آفتاب

سفر روحانی به اردبیل از پیش برنامه‌ریزی شده/ اعضای دولت در جلسه استیضاح حضور می‌یابند

سفر روحانی به اردبیل از پیش برنامه‌ریزی شده/ اعضای دولت در جلسه استیضاح حضور می‌یابند

سخنگوی دولت گفت: اعضای هیئت وزیران به تناسب کاری که دارند در این جلسه حضور خواهند داشت و سفر رئیس‌جمهور به استان اردبیل از قبل برنامه‌ریزی شده بود.

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت صبح امروز در حاشیه مراسم اولین جشنواره خانواده‌های موفق ارتش جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به سوالی در خصوص استیضاح وزیر علوم و نظر دولت درباره این استیضاح گفت: ما در آستانه هفته گرامیداشت دولت قرار داریم و این مصادف شد با استیضاح وزیر علوم.

وی افزود: با توجه به اینکه ظرف یک سال گذشته همکاری صمیمانه‌ای بین قوا بویژه مجلس و دولت برقرار بوده و این همکاری هم در تقدیم لایحه بودجه در زمان مناسب در تصویب آن و هم موافقت مجلس با طرح دوفوریتی لایحه دولت نمایان بود.

معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور با بیان اینکه تردید نداریم نمایندگان شریف مردم با توجه به جایگاه مناسبی که وزیر علوم در جامعه فرهنگی و علمی کشور دارند، برخورد مناسبی را با این موضوع خواهند کرد نمایندگان قطعا این  التفاط را خواهند کرد که عیدی دولت در هفته دولت این نیست که یکی از خدمتگذاران را آن هم در آستانه سال تحصیلی مورد انتقاد قرار دهند. البته نظر نمایندگان نه تنها برای وزیر علوم بلکه برای تمام اعضای هیئت وزیران قابل استفاده است و مورد توجه همه قرار خواهد گرفت.

نوبخت ادامه داد: انتظار این است که نمایندگان شریف با رای قاطع و بیشتر به فرجی دانا که فردی دانشمند و فرهیخته است، فرصتی را برای وی فراهم کنند تا با انگیزه بیشتر سال تحصیلی خوبی را برای دانشجویان فراهم کند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا آقای رئیس‌جمهور در جلسه استیضاح روز چهارشنبه حضور خواهند داشت یا خیر، تأکید کرد: قطعا اعضای هیئت وزیران به تناسب کاری که دارد در این جلسه حضور خواهند داشت و سفر رئیس‌جمهور به استان اردبیل از پیش برنامه‌ریزی شده بود و به حد کافی از همکاران آقای فرجی دانا در کنار وی در مجلس حضور خواهند داشت.
کد N451073

وبگردی