آفتاب
یک عضو انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها:

بازنده استیضاح وزیر علوم صرف نظر از نتیجه آن نمایندگان خواهند بود

بازنده استیضاح وزیر علوم صرف نظر از نتیجه آن نمایندگان خواهند بود

یک عضو انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها اظهار کرد: با دعوا و اختلاف بین مخالفان و موافقان استیضاح، عده ای بورسیه‌شدگان دروغین را فراموش کرده و آنان در این میان می توانند باز از پول بیت المال تحصیل کنند.

نجفقلی حبیبی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: حالا که نهادهای رسمی کشور مثل ، ریاست جمهوری، قوه قضاییه، مجلس، دیوان عدالت اداری از مسئله تخلف بورسیه ها با خبر شدند.این مسئله اهمیت دو چندانی به خود گرفته است. متأسفانه مجلس خودش را با استیضاح وزیر علوم سرگرم کرده و دولت و ملت را نیز وارد این سرگرمی کرده است.

وی با بیان این که «وظیفه‌ی مجلس و دولت بازگرداندن پول ملت است» تصریح کرد:موافقان و مخالفان ازبورسیه‌ها غافل شدند و انرژی خود را برای بهانه گیری هایی مثل استیضاح هدر داده اند، اما در همین میان بورسیه شدگان دروغین از بورسیه ها و پول ملت استفاده می‌کنند.

این فعال سیاسی خطاب به مسئولین تذکر داد: چرا مسئولین وارد این سرگرمی برخی از نمایندگان مجلس شده اند و صدایشان برای برخورد با این تخلف بزرگ در نمی آید؟چرا کسی نگران پول مردم نیست در حالی که مملکت به یک درصد آن پول بورسیه ها نیز محتاج است. حالا همه قبول دارند بورسیه ها تخلف بوده، اما کسی نگران پول مردم و پول طرحی که به آن بورسیه شدگان رسیده نیست؟

این عضو انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها با تأکید بر ضرورت توجه رسانه‌ها به موضوع بورسیه ها گفت: در جریان استیضاح وزیر علوم رسانه‌ها نباید از هزینه‌های غیر قانونی که دولت قبل بر دوش دولت فعلی انداخته است، غافل شوند. هر کسی که مقصر است ،‌حتی وزیر علوم قبلی، باید مجازات شود.بانک مرکزی، دولت و کسانی که از بورسیه ها استفاده کرده اند باید پاسخگو باشند؛ علاوه برآن باید پول ها پس گرفته شود و به بیت المال بازگردانده شوند.

حبیبی در پایان اظهار کرد: بعید می دانم آقای فرجی دانا رأی نگیرند، ولی نمایندگان بدانند وزیر چه رأی بگیرد و چه نه ، بازنده این اتفاق با توجه به انتخابات سال آینده مجلس آنان خواهند بود.

انتهای پیام

کد N450980

وبگردی