آفتاب

تصویب کلیات طرح تامین و انتقال آب در کمیسیون کشاورزی

تصویب کلیات طرح تامین و انتقال آب در کمیسیون کشاورزی

نایب رییس کمیسیون کشاورزی مجلس از بررسی و تصویب کلیات طرح تامین و انتقال آب کشاورزی و شرب در در فلات مرکزی، شرق و جنوب شرق ایران در کمیسیون متبوعش خبر داد.

غلامرضا نوری قزلجه در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به جلسه امروز کمیسیون کشاورزی گفت: در جلسه امروز طرح الحاق یک تبصره به ماده یک قانون حفظ کاربری اراضی و باغ‌ها مورد بررسی قرار گرفت که طبق آن احداث باغ‌شهرها و ویلاها در اراضی زراعی ممنوع می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه کمیسیون در همین اواخر طرح کاربری اراضی زراعی را مورد بررسی قرار داده بود که موضوعات آن با یکدیگر هم‌پوشانی داشت و کلیات این طرح توسط اعضا رد شد.

نایب رییس کمیسیون کشاورزی مجلس همچنین از بررسی طرح تامین آب کشاورزی و شرب در فلات مرکزی، شرق و جنوب شرق ایران خبر داد و اظهار کرد: بحث انتقال و تامین آب از منابع آب‌های خارجی مورد بررسی قرار گرفت که کلیات این طرح به تصویب رسید.

نوری خاطرنشان کرد: البته این طرح ایرادات جزیی داشته و همچنین اعضا تشخیص دادند که کار کارشناسی بیشتری بر آن انجام گیرد که بنا شد کارگروه تخصصی کمیسیون طی چند هفته آینده آن را مورد بررسی قرار دهند.

انتهای پیام

کد N450167

وبگردی