آفتاب
علی قنبری در گفتگو با ایلنا؛

متاسفانه برخی از نمایندگان دوگانه رفتار می‌کنند/ نمایندگان به دنبال سیاسی کاری نباشند

متاسفانه برخی از نمایندگان دوگانه رفتار می‌کنند/ نمایندگان به دنبال سیاسی کاری نباشند

برخی از نمایندگان دوگانه رفتار می‌کنند در دولت قبل با وجود تخلفات مختلفی که در بخش اقتصادی رخ داد نمایندگان مجلس شورای اسلامی به راحتی از آن عبور کرده و شاهد مقابله با فساد اقتصادی نبوده‌ایم.

یک کار‌شناس اقتصادی گفت: متاسفانه برخی از نمایندگان دوگانه رفتار می‌کنند در دولت قبل با وجود تخلفات مختلفی که در بخش اقتصادی رخ داد نمایندگان مجلس شورای اسلامی به راحتی از آن عبور کرده و شاهد مقابله با فساد اقتصادی نبوده‌ایم.

علی قنبری، مدرس دانشگاه و اقتصاددان در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، گفت: در سال‌هایی که تخلفات بسیاری دربخش اقتصادی در دولت هشتم و نهم انجام شد مجلس کار خاصی انجام نداد وظیفه مجلس نظارت است و مجلس باید سعی کند این وظیفه‌اش را بدون مسائل سیاسی انجام دهد تا وضع مملکت سرو سامان یابد.

استاد دانشگاه تربیت مدرس در رابطه با فشار نمایندگان بر دولت یازدهم با توجه به مشکلات اقتصادی که یادگار ۸ سال ریاست جمهوری احمدی‌نژاد است، اظهار داشت: متاسفانه برخی از نمایندگان دوگانه رفتار می‌کنند در دولت قبل با وجود تخلفات مختلفی که در بخش اقتصادی رخ داد نمایندگان مجلس شورای اسلامی به راحتی از آن عبور کرده و شاهد مقابله با فساد اقتصادی نبوده‌ایم.

قنبری با تاکید بر اینکه دولت برای بهبود وضع اقتصادی موجود نیاز به زمان بیشتری دارد، گفت: فشار بر روی دولت با توجه به اینکه تنها یک سال از عمر آن می‌گذرد منطقی نیست.

وی با نادرست خواندن استیضاح وزیر علوم وفناوری، اظهار کرد: فضای عمومی کشور به گونه‌ای است که نیاز به آرامش دارد امیدواریم که استیضاح دکتر فرجی دانا در فضای غیر سیاسی انجام شود تا فرجی دانا بتواند معقول و منطقی جواب دهد واین در صورتی تحقق پیدا می‌کند که نمایندگان به دنبال سیاسی کاری نباشند.

دکترعلی قنبری در آخر تاکید کرد: مسئله این است که دانشگاه‌ها فرجی دانا را به عنوان وزیری شایسته قبول داشته و به رای اعتماد دوباره وی ایمان دارند و از وی حمایت می‌کنند، وزیرعلوم و فناوری معقول دانشگاه هاست ووزیر باید بدون ملاحظات از سمت خود دفاع کند.

کد N449889

وبگردی