آفتاب
بیانیه ارتش به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان؛

آزادگان به مقاومت و ایستادگی معنای جهانی بخشیدند

آزادگان به مقاومت و ایستادگی معنای جهانی بخشیدند

درس آموزی از ولایتمداری، صبر و ایستادگی آزادگان لازمه امروز جامعه و استفاده از ظرفیت و استعدادهای کم نظیر این عزیزان در پیشبرد اهداف و آرمان‌های انقلاب ضرورتی است.

همزمان با فرارسیدن 26 مردادماه، سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی، ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور بیانیه ای این روز را گرامی داشت.

به گزارش ایلنا، در این بیانیه، 26 مرداد ماه روز مغتنم و ارزشمندی به منظور بازخوانی دستاورهای آزادگان در عرصه ایستادگی و مقاومت یاد و تصریح شده است: مقاومت و ایستادگی کلید واژه ای است که آزادگان عزیز به آن معنای جهانی بخشیدند و آن را به عنوان یگانه مسیر پیروزی در برابر زورگویان و مستکبران به جهانیان عرضه داشتند.

ارتش در بخش دیگری از این بیانیه، درس آموزی از ولایتمداری، صبر و ایستادگی آزادگان را لازمه امروز جامعه دانسته و خاطرنشان کرده است: استفاده از ظرفیت و استعدادهای کم نظیر این عزیزان در پیشبرد اهداف و آرمان‌های انقلاب ضرورتی است که توجه جدی تر به آن می تواند کشور را در عرصه های گوناگون به مرز خودکفایی نزدیکتر کند.

در پایان این بیانیه، ارتش ضمن ارج نهادن به ایثار و جایگاه رفیع و قابل احترام تمام آزادگان به خصوص سیدالاسراء شهیدامیرسرلشگر خلبان حسین لشکری، 26 مردادماه، سالروز ورود سرافرازانه آزادگان عزیز به میهن اسلامی را گرامی داشته است.

کد N449692

وبگردی