آفتاب

نماینده شهر بابک در مجلس: آزادگان درس ایستادگی را از عاشورا آموخته اند

نماینده شهر بابک در مجلس: آزادگان درس ایستادگی را از عاشورا آموخته اند

تهران- ایرنا- نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی ضمن محکوم کردن اعمال استکبار جهانی در منطقه گفت: آمریکا و هم پیمانانش باید بدانند که آزادگان جهان درس مبارزه مبارزه و ایستادگی را از مکتب عاشورا آموخته اند و در این مکتب ثابت شده که خون بر شمشیر پیروز است.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا،« حسین فتاحی»در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز (یکشنبه )مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: چند شب گذشته در یکی از برنامه های تلویزیونی فردی عزاداری عاشورای امام حسین(ع) را زیر سوال برد که این باید محکوم شود.

وی ادامه داد: فرد توهین کننده مراسم عزاداری را اقدامی خلاف فرهنگی بیان می کند؛ متاسفانه این شخص در تشکلی عضویت دارد که از حامیان سرسخت وزارت علوم است؛ از این وزارت خانه می خواهیم که مراقب افکاری که از آنها به حمایت می پردازد، باشند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در ادامه عملکرد ملت های مومن و آزاده جهان در مقابل استعمارگران را ستودنی دانست و گفت: ملت های آزاده به ویژه حزب الله لبنان و مردم غزه در مبارزه با استکبار جهانی لحظه ای به خود تردید راه نمی دهند.

فتاحی افزود: ملت های آزاده این روزها بینی آمریکای جنایتکار، رژیم صهیونیستی و ایادی آنها یعنی داعش را به خاک مالیده اند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و کشتار بی رحمانه مردم در این منطقه، اظهار داشت: باید همیشه شعار مرگ بر اسراییل و رژیم صهیونیستی را بر زبان و قلب ها جاری کنیم.

فتاحی عملکرد مردم و مسوولان ایران از ملت مظلوم فلسطین را ستودنی دانست و از این رفتار ها بویژه دفاع معنوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قدردانی کرد.

وی افزود: باید بر مبنای اهتمام امام(ره)، به نیروی سپاه توجه کنیم چرا که ثابت شده اگر سپاه نباشد اسلام نخواهد بود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی به بیان مشکلات شهر بابک و حوزه انتخابیه خود پرداخت و گفت: رییس جمهوری مطرح کرد که در طول 100 روز با گردشگری، بیکاری را رفع می کند اما آیا تا به حال اشتغال ایجاد شده است؟

فتاحی همچنین برخی درخواست های استانی را از وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی، وزیر نیرو، وزیر سنعت و معدن و تجارت مطرح کرد.

سیام**7261**1572
کد N449343

وبگردی