آفتاب

جهانگیری: ایران منادی چهره رحمانی اسلام در جهان است

جهانگیری: ایران منادی چهره رحمانی اسلام در جهان است

تهران - ایرنا - معاون اول رییس جمهوری با اشاره به جنایت گروه هایی که به اسم اسلام در منطقه مرتکب می شوند گفت: جمهوری اسلامی ایران منادی چهره رحمانی اسلام در جهان است.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، «اسحاق جهانگیری» روز یکشنبه در کنگره ملی تجلیل از شهدای غریب آزاده که به مناسبت 26 مردادماه سالروز ورود آزادگان در سالن سازمان حج و زیارت برگزار شد، افزود: در دنیایی زندگی می کنیم که ر‍ژیم های گرگ صفتی که از انسانیت بویی نبرده اند در اطرافمان جنایت های متعددی را مرتکب می شوند.

معاون اول رییس جمهوری با اشاره به جنایت رژیم صهیونیستی در غزه ادامه داد: در یک ماه گذشته شاهد جنایت رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی بودیم که تجاوزات بی سابقه ای را مرتکب شده و این درحالی است که وجدان ها و سازمان های بین المللی از کنار این جنایت به صورت خاموش عبور کردند.

جهانگیری تصریح کرد: فقط جمهوری اسلامی ایران است که ندای مظلومیت قربانیان این جنایت را بلند می کند و رهبر معظم انقلاب اسلامی پرچمدار این مسیر بوده است و شاهد هستیم که پس از یک ماه سازمان های بین المللی برای دفاع از مردم مظلوم غزه بلند شده اند.

وی «غده چرکین» دیگر منطقه را گروهک تروریستی فعال در عراق نام برد و اظهارداشت: این گروهک تروریستی تحت عنوان اسلام مرتکب جنایت می شود و جمهوری اسلامی ایران باید چهره رحمانی اسلام را به دنیا معرفی کند و نباید بگذاریم چنین چهره ای از اسلام در دنیا مطرح شود.

معاون اول رییس جمهوری با بیان این که ملت سرنوشت ساز ایران حتما معرف اسلام رحمانی خواهند بود، ادامه داد: این اسلام طرفدار انسانیت، مظلومیت، حق و عدل است و ایران بنا دارد آن را در دنیا معرفی کند و این مسیری است که دولت تدبیر و امید هم آن را دنبال خواهد کرد.

خبر در حال تکمیل است.

سیام**1429**9132**1572
کد N449225

وبگردی