آفتاب

فتاحی: استیضاح فرجی دانا سیاسی و برای قدرت‌نمایی است

فتاحی: استیضاح فرجی دانا سیاسی و برای قدرت‌نمایی است

یک نماینده مجلس شورای اسلامی استیضاح فرجی دانا را سیاسی و برای قدرت‌نمایی عنوان کرد و گفت: ما باید به دنبال منافع ملی بوده و با یکدیگر وحدت داشته باشیم.

عابد فتاحی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) با بیان اینکه وی مخالف استیضاح وزیر علوم است گفت: در شرایط فعلی کشور و شرایط منطقه‌ای و همین‌طور نهایی کردن پرونده هسته‌یی ما باید با یکدیگر وحدت داشته و منافع ملی را مدنظر قرار دهیم.

وی با تاکید بر اینکه استیضاح فرجی دانا استیضاحی سیاسی و جناحی و برای قدرت‌نمایی است اظهارکرد: سوال و استیضاح حق نمایندگان است، اما منافع ملی باید بر همه موارد دیگر ارجحیت داشته باشد.

این نماینده اصلاح طلب مجلس خاطرنشان کرد: مگر فرجی دانا چه کار کرده که باید استیضاح شود؟ ما در مجلس باید به حل مشکلات کشور بیندیشیم اما متاسفانه بعضی‌ها به غیر از واژه فتنه، واژه سیاسی دیگری بلد نیستند.

فتاحی با تاکید بر اینکه فرجی دانا کاری نکرده که استیضاح شود گفت: برخی افراد شمشیری به نام فتنه 88 بسته‌اند و همه را به نام فتنه در صحنه سیاسی کشور متهم می‌کنند؛ در حالی‌که اگر موضوعی پیش‌آمده قوه قضاییه و دستگاه‌ قضا به آن رسیدگی می‌کنند.

وی با بیان اینکه مجلس باید در جهت دفاع از منافع ملی گام بردارد گفت: از فراکسیون رهروان ولایت مجلس درخواست دارم که برای روز استیضاح و حمایت از رای‌ها و امیدهای مردم آمادگی لازم را داشته باشند.

انتهای پیام

کد N449220

وبگردی