آفتاب
در معاونت اجرایی رییس جمهور

جلسه ستاد بزرگداشت هفته دولت برگزار شد

جلسه ستاد بزرگداشت هفته دولت برگزار شد

جلسه ستاد بزرگداشت هفته دولت در معاونت اجرایی با حضور مدیران کل روابط عمومی‌ها و نمایندگان دستگاه‌های حوزه معاونت اجرایی شامل شورای عالی ایرانیان خارج از کشور، سازمان فضایی،سازمان استاندارد، مرکز مطالعات جهانی شدن و ستاد حمل و نقل و سوخت برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در این جلسه محسن بهرامی، رئیس حوزه معاونت اجرایی و مشاور عالی معاون اجرایی رییس جمهور، بر استفاده از فرصت هفته دولت جهت انعکاس عملکرد و خدمات صورت گرفته در سازمانهای تابعه این معاونت تاکید کرد و گفت: این مهم با توجه به تقارن با اولین سال از دولت تدبیر و امید اهمیت بیشتری پیدا می کند و لذا باید به نحوی مطلوب و دور از اقدامات تکراری و کلیشه ای گذشته برای انعکاس خدمات صورت گرفته در این سازمان ها برنامه‌ریزی مناسبی صورت گیرد.

بهرامی افزود: شعار "آرامش و امید" بدرستی برای هفته دولت برگزیده شده و دارای موضوعیت می باشد چرا که بعنوان مثال بواسطه اقدامات انجام شده در دولت تدبیر و امید در یکسال گذشته آرامش به فضای سیاسی، اقتصادی کشور برگشته و برای پاسداشت امید شگل گرفته در مردم واقعا تلاش شده است.

بهرامی در ارتباط با اغاز بررسی و تدوین برنامه ششم توسعه که تقارن با هفته دولت پیدا کرده نیز گفت لازم است ابتدا یک آسیب شناسی از برنامه پنجم توسعه کشور و عدم تحقق اهداف برنامه پنجم صورت گیرد و سپس بررسی و تدوین برنامه ششم توسعه پیگیری شود.

در این جلسه فرآیند معرفی کارمند و مدیر نمونه در سازمانهای حوزه معاونت اجرایی با توجه به برگزاری جشنواره شهید رجایی، برگزاری سمینار تخصصی، سرکشی به خانواده شهدا، برگزاری نمایشگاه دستاوردهای هفته دولت و دیگر برنامه ها بررسی شد.

در پایان بنابر این شد که مشارکت در نمایشگاه کتاب امسال با محوریت مرکز ملی مطالعات جهانی شدن باشد و برگزاری نمایشگاه دستاوردها با محوریت سازمان فضایی ایران تحقق یابد.

به گفته بهرامی در هفته دولت، معاون اجرایی رئیس جمهور در یک نشست خبری دستاوردهای دولت بویژه در حوزه سازمانهای تابعه معاونت اجرایی را تشریح خواهند کرد.

انتهای پیام

کد N447507

وبگردی