آفتاب

قوامی: فرجی‌دانا، فرد دانشمند و پرتلاشی است

قوامی: فرجی‌دانا، فرد دانشمند و پرتلاشی است

یک عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس، ضمن اعلام مخالفت خود با استیضاح وزیر علوم گفت که باتوجه به آماده شدن دانشگاهها برای سال تحصیلی جدید بهتر است فضای دانشگاهها فضایی آرام و متعادل باقی بماند.

هادی قوامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری ایسنا، اظهار کرد:‌من مخالف استیضاح آقای فرجی دانا هستم چرا که ایشان فرد دانشمند و پرتلاشی است ودر دوره‌ی وزارت خود هم فعالیت‌های خوبی داشته است.

وی با اشاره به انتقاد استیضاح کنندگان به انتصاب‌های وزیرعلوم افزود: درمورد دانشگاه فردوسی که سومین دانشگاه کشور است رئیس این دانشگاه فرد معتدلی است فضای شور و نشاط خوبی هم بین دانشجویان ، اعضای هیات علمی و کارکنان وهم مسئولین استان مثل امام جمعه شهر مشهد ایجاد کرده است.

نماینده مردم اسفراین در مجلس ادامه داد: وزیر علوم نیروی معتدلی است که توانسته از ظرفیت‌های مختلف استفاده کند، لذا اگر اجازه دهیم این فضای علمی بر کشور حاکم شود کمک می‌کند تا بتوانیم در شرایط فعلی بر مسائل ومشکلات مملکت فائق بیاییم.

قوامی همچنین اظهار کرد: با توجه به این که دانشگاهها در حال تدارک آغاز سال تحصیلی جدید هستند بهتر است که این فضا، فضایی آرام و متعادلی باقی بماند تا بتوان با برنامه‌ریزی بهتر، فضا را برای شروع سال تحصیلی پرنشاط فراهم کرد.

این نماینده مجلس در پایان ابراز امیدواری کرد که مسائل حاشیه‌ای بر فعالیت‌های دانشگاهی اثر سوء نگذارد.

انتهای پیام

کد N447486

وبگردی