آفتاب

پیش بینی سخنگوی فراکسیون رهروان درباره سرنوشت استیضاح وزیر علوم

پیش بینی سخنگوی فراکسیون رهروان درباره سرنوشت استیضاح وزیر علوم

سخنگوی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت پیش بینی می کند به احتمال زیاد مجلس به استیضاح وزیر علوم رای خواهد داد.

صفر نعیمی زر در گفت وگو با خبرآنلاین در خصوص نظر فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت درباره استیضاح وزیر علوم، گفت: فراکسیون در زمان طرح بحث موضوع استیضاح معتقد بود که به وزیر مهلت یک ماهه داده شود،تا ایشان نظرات استیضاح کنندگان را جلب کند، اما ایشان از این فرصت استفاده نکرد و ایشان دهن کجی کرد و نظرات نمایندگان را ندیده گرفت.

وی با بیان اینکه فرجی دانا باید نسبت به محورهای استیضاح پاسخگو باشد، افزود: به احتمال بالای 90 درصد وزیر علوم از مجلس رای نمی گیرد.
نعیمی در پاسخ به اینکه در این صورت ممکن است نمایندگان حامی دولت از این فراکسیون جدا شوند، خاطر نشان کرد: مشکلی ندارد. کسانی که دم از انتزاع فراکسیون می زنند می تواند از فراکسیون جدا بشوند. اعضای ما 178 نفر هستند که پیش از این هم یکپارچه رای دادند و کسانی که به صورت فوق العاده در برخی از نشست های فراکسیون شرکت می کنند، جزو لیست ما نیستند.

سخنگوی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت با بیان اینکه این دسته از نمایندگان هیچ تاثیری ندارند، تاکید کرد:ما به التماس کسی را عضو فراکسیون نکردیم و اگر کسی می خواهد به دلیل نظر فراکسیون درباره استیضاح وزیر علوم از فراکسیون منتزع شود، مشکلی نیست.

امروز اسماعیل جلیلی عضو شورای مرکزی فراکسیون رهروان مجلس در گفت وگویی تصریح کرد: استیضاح وزیر علوم در مجلس به صورت فراکسیونی انجام نمی‌شود و نمایندگان مستقل عمل می‌کنند.

/ 27212

کد N447164

وبگردی