آفتاب
یک عضو کمیسیون اجتماعی:

فشار تندروها و تخریب‌گرها بیشتر از سعه صدر رییس‌جمهور است

فشار تندروها و تخریب‌گرها بیشتر از سعه صدر رییس‌جمهور است

نماینده مردم درود ازنا گفت: رئیس جمهور فردی سنجیده و مودب و بااخلاق است، ولی سخنان ایشان در جمع سفرای جمهوری اسلامی نشان داد که فشار تندروها و تخریب‌گران بیشتر از سعه صدر ایشان است.

عباس قائدرحمت در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایسنا گفت: سخنان رئیس جمهور باید در نظام علت و معلولی بررسی شود، باید دید که چه علت‌هایی موجب استفاده از کلماتی شد که شاید زیبنده ایشان نبود. البته این ادبیات از دوره احمدی‌نژاد به نظام سیاسی کشور وارد شد.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان این که دولت یازدهم تحت فشار گروه‌های سیاسی تندرو است گفت: البته ادبیات تند مدیران ارشد نظام چه در دولت یازدهم و چه در دولت دهم قابل نقد است. مدیران ارشد نظام باید رفتار رهبری را الگوی عملی خود قرار دهند. مقام معظم رهبری در اوج فشارهای مختلف سیاسی استاد رعایت اخلاق هستند. کشور امروز به سعه صدر، آرامش و مکارم اخلاق بیش از گذشته نیازمند است.

وی با بیان اینکه نباید به سخنان رئیس جمهور دامن زده شود گفت: اگر سوء تفاهمی از سخنان رئیس جمهور استنباط می‌شود باید توسط دکتر روحانی شفاف سازی شود تا زمینه سوء استفاده از بین برود.

نماینده درود ازنا وفاق و همدلی را اصلی‌ترین نیاز کشور دانست و افزود: رکود و تورم، نابسامانی، بیکاری و هسته‌ای چالش‌های اساسی کشور است که در سایه‌ی وفاق و همدلی قابل ساماندهی است و عزم دولت در این جهت مثال زدنی است؛ بنابراین همه گروه‌های سیاسی مردم و مسئولان باید این دولت را در نیل به این هدف یاری کنند.

انتهای پیام

کد N446867

وبگردی