آفتاب
درحالی که مسوولان سرگرم بازی سیاست هستند

سیل ویرانگر درپیشاور دست کم 12 کشته و60 مجروح برجا گذاشت

سیل ویرانگر درپیشاور دست کم 12 کشته و60 مجروح برجا گذاشت

اسلام آباد – ایرنا – باران سیل آسا و وزش باد شدید عصر روز جمعه در شهر پیشاور واقع درشمال غرب پاکستان دست کم 12 کشته و بیش از 60 مجروح برجا گذاشت این درحالی است که مسوولان سرگرم بازی سیاست هستند.

به گزارش رسانه های پاکستان، شدت باران به حدی بود که باعث فرو ریختن سقف ودیوار برخی منازل شد. با توجه به شدت خرابی های گسترده ناشی از باران و باد شدید در پیشاور، احتمال افزایش شمار تلفات وجود دارد.

گزارش ها حاکی از نبود امکانات امدادی و بیمارستانی کافی برای حادثه دیدگان است.

شهر پیشاور مرکز ایالت خیبرپختونخوا است. مسوولان این ایالات از اعضای حزب تحریک انصاف به رهبری «عمران خان» به عنوان برجسته ترین شخصیت سیاسی مخالف دولت هستند که هم اکنون درحال حرکت به سمت اسلام آباد برای برگزاری تظاهرات گسترده علیه دولت هستند.

مردم شهر پیشاور که ازبارش شدید باران وجاری شدن سیل درمعابر این شهر به شدت غافلگیر شدند، به شدت ازاینکه هیچ یک از مسوولان ومقامات محلی ایالت خیبر پختونخوا برای رسیدگی به مشکلات شهر حضور نداشتند، انتقاد می کنند.

درحالی که مردم نقاط مختلف ایالت خیبرپختونخوا گرفتار مشکلات فراوان ناشی از باران و سیل شده اند، مسوولان پست های ایالتی خود را رها کرده و عمران خان را همراهی می کنند.

عمران خان که از روزها پیش وعده برگزاری تظاهرات گسترده علیه دولت را داده بود، روز گذشته و همزمان با سالروز استقلال پاکستان این تظاهرات را از شهر لاهور آغاز کرد . هوارداران وی از جمله مسوولان ایالت سیل زده خیبرپختونخوا هم اکنون درمسیر لاهور به اسلام اباد برای برگزاری تظاهرات گسترده علیه نواز شریف درپایتخت، درحرکت هستند.

آساق*4*1723**1859
کد N446205

وبگردی