آفتاب
وزیر اطلاعات:

امروز ملت ایران از آمریکا، اسرائیل و استکیار جهانی نمی‌ترسد

امروز ملت ایران از آمریکا، اسرائیل و استکیار جهانی نمی‌ترسد

امنیتی که امروز در جمهوری اسلامی ایران برپاست از یک سو مرهون مجاهدت خاموش سربازان گمنام امام زمان (عج) و از سوی دیگر فرهنگ شهادت، وحدت و معنویتی است که حاکم بر ایران اسلامی است.

وزیر اطلاعات در مراسم تجلیل از ۱۵ آزاده سرافراز فیروزکوه گفت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا باعث جریان پایدار خون شهادت در جامعه می‌شود.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی گفت: امروز ملت ایران از آمریکا، اسرائیل و استکیار جهانی نمی‌ترسد، زیرا در این جامعه اسلامی کسی از مرگ نمی‌هراسد و روح شهادت در میان مردمش حاکم است.

وزیر اطلاعات افزود: اسارت از ترس یک ملت از مرگ سرچشمه می‌گیرد و همین موجب می‌شود تا دولت‌های قلدور بر آن جامعه مسلط شوند.

وی گفت: امنیتی که امروز در جمهوری اسلامی ایران برپاست از یک سو مرهون مجاهدت خاموش سربازان گمنام امام زمان (عج) و از سوی دیگر فرهنگ شهادت، وحدت و معنویتی است که حاکم بر ایران اسلامی است.

به گزارش ایلنا به نقل از واحد مرکزی خبر، وزیر اطلاعات گفت: قیام و تصمیمات امام راحل، قدرت‌های فرعون‌صفت و سلطه‌گر دنیا را به زانو درآورد.

وی همچنین ابراز امیدواری کرد که با آمدن دولت تدبیر و امید و ایجاد وحدت بیشتر از قبل در میان ملت، از خون شهدا و دستاوردهای انقلاب به نحو احسن پاسداری شود.

این مراسم در آستانه سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی با حضور مسئولان، آزادگان و خانواده های شهدای فیروزکوه در سالن شهید آوینی این شهرستان برگزار شد.

کد N446105

وبگردی