آفتاب

برنامه هلال احمر برای تجهیز امکانات امداد و نجات/ مشارکت در امور بهداشتی و درمانی

برنامه هلال احمر برای تجهیز امکانات امداد و نجات/ مشارکت در امور بهداشتی و درمانی

رئیس جمعیت هلال احمر با بیان اینکه برنامه‌های جامعی در طرح تحول جمعیت هلال احمر وجود دارد، از تجهیز امکانات امداد و نجات و فعالیتهای بشر دوستانه در هلال احمر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر محمد فرهادی از اردوهای سازمان جوانان در استان گیلان بازدید و از نزدیک در جریان نحوه برگزاری کلاسها و آموزشهای ارائه شده در این اردوها قرار گرفت.

حدود هفت هزار نفر جوانان عضو سازمان جوانان هلال احمر در اردوهای نشاط و امید کشور حضور دارند  که در این اردوها مهارت زندگی، کنترل خشم و خلاقیت را می‌آموزند.

رئیس جمعیت هلال احمر در حاشیه بازدید از طرح‌ نشاط و امید گفت: به دنبال بهینه کردن امکانات، ارتقا سطح آموزش جوانان و آموزش خود امدادی به مردم هستیم و برنامه‌هایی برای آموزش خود امدادی مردم مورد توجه قرار گرفته است.

فرهادی با بیان اینکه سازمان ملی جوانان هلال احمر دو میلیون عضو دارد، اظهارداشت: جوانان در کانونهای مختلف طلاب، دانشجویی، روستایی و سایر کانون‌ها عضو این سازمان هستند.

وی خاطرنشان کرد: توانمندسازی جوانان، کاهش خطرپذیری و مشارکت در امور بهداشتی و درمانی از جمله‌ برنامه‌هایی است به آن توجه می‌کنیم.

تجهیز امکانات امدادی و حضور در فعالیتهای احتماعی

رئیس جمعیت هلال احمر ایران با بیان اینکه برنامه‌های جامعی در تحول برنامه‌های جمعیت هلال احمر وجود دارد، گفت: این برنامه‌ها با محوریت تجهیز امکانات امدادی، حضور در فعالیت‌های اجتماعی ، تجهیز امکانات امداد و نجات و فعالیت‌های بشر دوستانه در این سازمان دنبال می‌شود.

فرهادی افزود: به دنبال بهینه کردن امکانات، ارتقا سطح آموزش جوانان و آموزش خود امدادی مردم هستیم و برنامه‌هایی برای آموزش خود امدادی مردم مورد توجه قرار گرفته است.

وی همچنین در مورد ارسال کمکهای مردمی به غزه، گفت: جمعیت هلال احمر از طریق کمیته بین المللی صلیب سرخ در قالب امکانات نقدی مورد نیاز غزه در دو سه نوبت کمکهایی را به مردم غزه داشته است.

کد N445900

وبگردی