آفتاب

آیین شصت و هشتمین سالگرد استقلال هند برگزار شد

آیین شصت و هشتمین سالگرد استقلال هند برگزار شد

تهران- ایرنا - مراسم گرامیداشت شصت و هشتمین سالروز استقلال هند با حضور سفیر این کشور و جمعی از هندهای مقیم در تهران امروز (جمعه) در سفارت هند برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، «دی پی سریواستاو» در این مراسم ضمن تبریک شصت و هشتمین سالگرد استقلال هند، متن پیام رییس جمهوری هند را به این مناسبت قرائت کرد.

در متن پیام رییس جمهوری هند آمده است: تا به امروز 67سال از آزادی هند می گذرد و در این مدت به صورت مردمی دولت ها تغییر کردند و بعد از 3 دهه یک دولت با اکثریت قاطع پیروز شد.

وی در این پیام افزود: 66 درصد حضور در انتخابات نسبت به انتخابات گذشته که 58 درصد بود نشان دهنده اوج مردمی بودن دولت در هند است. به وسیله این مردمی بودن توانسته ایم خواسته های ملت را با تغییر سیاست ها انجام دهیم.

در بخش دیگری از این پیام رییس جمهوری هند تاکید شده است: مشکلاتی برای رشد هند وجود دارد که با خلاقیت و اداره امور و راه های سریع به طرف پیشرفت حرکت می کنیم و می توانیم بر مشکلات فائق آییم.

رییس جمهور هند در پیام خود از بین بردن مساله فقر را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: از بین بردن فقر مساله بسیار مهمی است که با سیاست های جدید آن را از بین خواهیم برد.

سیام**1058**1336
کد N445739

وبگردی