آفتاب
در پیام تبریک عارف مطرح شد

میرزاخانی بار دیگر نام ایران را پرآوازه کرد

میرزاخانی بار دیگر نام ایران را پرآوازه کرد

محمدرضا عارف عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و رئیس بنیاد پیشبرد علم و فناوری ایران در پیامی به دکتر مریم میرزاخانی، کسب برترین جایزه ریاضیات از کنگره بین‌المللی ریاضی را به وی تبریک گفت.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) متن این پیام به شرح زیر است:

«سرکار خانم دکتر مریم میرزاخانی

تاریخ پر افتخار میهنمان ایران یادآور بزرگ‌مردان و زنانی است که با همت و ایثار و با امید به آینده بهتر برای سرزمین و مردم خود، برای خویش، ایران و ایرانیان افتخار کسب کرده‌اند. از شهیدانی که در راه حفظ میهن در طول قرون و اعصار با اهدائ جان خویش تا دانشمندان و هنرمندان و ورزشکاران که با تحمل انواع رنج‌ها و سختی‌ها و حتی بی مهری‌ها به وظیفه دینی ، ملی و میهنی خود عمل کردند، همه و همه، شایسته احترام و تقدیر ملت ایرانند.

مفتخرم که به عنوان یک معلم کوچک و عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی شریف و نیز فارغ التحصیل دانشگاه استنفورد امریکا، به شما که از زمره همان مردان و زنان نام‌آور و تاریخ‌ساز این مرز و بوم هستید، صمیمانه تقدیر و تشکر قلبی خود را در کسب افتخار ارزشمند جدید برای تمامی ما ایرانیان که بار دیگر نام ایران را پرآوازه کرد ابراز دارم.

همچنین این دستاورد بزرگ که بی شک مدیون حمایت خانواده شما و جامعه علمی و دانشگاهی ایران سرافراز است را به همه مردم کشور بخصوص زنان گرانقدر ایران زمین تبریک عرض می‌کنم.

اینجانب به عنوان عضو کوچکی از جامعه پر افتخار ایرانی که سعادت معلمی جوانان این خاک را دارم تمام تلاش خویش را همانند گذشته برای زمینه‌سازی هرچه بیشتر برای بهره‌گیری از سرمایه‌های انسانی تمامی ایرانیان بخصوص ایرانیان عزیز خارج از مرزهای میهن به کار خواهم بست تا شاید بتوانم اندکی از دین خود را نسبت به ملت و میهن ادا نمایم.

محمد رضا عارف»

انتهای پیام

کد N444935

وبگردی