آفتاب
دستور کار کمیسیون های تخصصی مجلس/

بازدید اعضای کمیسیون اجتماعی از فعالیتهای صنعت هسته‌ای کشور/رأی‌گیری در مورد گزارش تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد

بازدید اعضای کمیسیون اجتماعی از فعالیتهای صنعت هسته‌ای کشور/رأی‌گیری در مورد گزارش تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد

رأی‌گیری درخصوص گزارش نهائی تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد اسلامی،سؤال شش نماینده مجلس شورای اسلامی از وزیر آموزش و پرورش و بازدید اعضای کمیسیون اجتماعی از فعالیتهای صنعت هسته‌ای کشور از مهمترین دستورکارهای کمیسیون های تخصصی مجلس شورای اسلامی در هفته آینده است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر کمیسیون های تخصصی مجلس شورای اسلامی در روزهای یکشنبه،دوشنبه و سه‌شنبه هفته جاری جلسه دارند و در مهمترین دستور کار خود،رأی‌گیری درخصوص گزارش نهائی تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد اسلامی و دعوت از وزیر امور خارجه برای پاسخگویی به سوال هشت نماینده مجلس شورای اسلامی را دارد.

بر اساس این گزارش، کمیسیون اصل نود قانون اساسی مجلس روز یکشنبه نشست با مسؤولین ذی‌ربط(وزارت صنعت، معدن و تجارت، اطلاعات، گمرک و ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز) درباره نحوه برخورد با قاچاق سیگار را در دستور کار خود دارد.

کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی در جلسه روز یکشنبه خود رأی‌گیری درخصوص گزارش نهائی تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد اسلامی را در دستور کار دارد . همچنین اعضای این کمیسیون در روز سه‌شنبه، سؤال شش نماینده مجلس شورای اسلامی از وزیر آموزش و پرورش را در دستور کار خود دارند.

کمیسیون اقتصادی روز یکشنبه بررسی مشکلات برخی تولید کنندگان و بانک سامان را در دستور کار خود دارد و همچنین اعضای این کمیسیون از وزیر امور اقتصاد و دارایی برای پاسخگویی به هشت سوال نماینده مجلس دعوت کرده اند.

کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی استماع گزارش رئیس کارگروه روابط خارجی در خصوص روابط جمهوری اسلامی با عربستان صعودی را در دستور کار خود دارد.

اعضای این کمیسیون همچنین در روز سه شنبه از وزیر امور خارجه برای پاسخگویی به سوال هشت نماینده مجلس شورای اسلامی دعوت کرده اند.

اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در روزهای دوشنبه و سه شنبه از وزیر بهداشت برای ارائه گزارش در خصوص اجرای پزشک خانواده و پاسخگویی برای سوال چهار نماینده مجلس شورای اسلامی دعوت کرده اند.

کمیسیون صنایع و معادن نیز روز سه شنبه از وزیر صنعت و معدن تجارت برای پاسخگویی به سوالات پنج نماینده مجلس شورای اسلامی دعوت کرده است همچنین  بررسی ضرورت انجام تحقیق و تفحص از شرکت دخانیات ایران یکی دیگر از دستورکارهای اعضای این کمیسیون است.

اعضای کمیسیون اجتماعی در روز سه‌شنبه بازدید از فعالیتهای صنعت هسته‌ای کشور را در برنامه کاری خود دارند.

 

کد N444743

وبگردی