آفتاب

امان : جنگنده های سوری حریم هوایی اردن را نقض نکرده اند

امان : جنگنده های سوری حریم هوایی اردن را نقض نکرده اند

دمشق – ایرنا – یک مقام مسئول در ستاد فرماندهی کل نیروهای مسلح اردن روز چهارشنبه ادعاهای رسانه ای مبنی بر نقض حریم هوایی این کشور توسط جنگنده های سوریه و شلیک به برخی مناطق مرزی را تکذیب کرد.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری رسمی اردن (پترا)، این مقام مسئول تاکید کرد که این خبرها بی اساس و عاری از صحت بوده است و دستگاه های ذیربط آنها را تایید نکرده اند.

این مقام اردنی خاطرنشان کرد که انتشار این خبرهای کذب، تنها باعث ایجاد نگرانی و انتشار شایعاتی می شود که به ضرر اردن و مردم آن است.

وی هشدار داد که نیروهای مسلح اردن بزودی از رسانه هایی که این اخبار کذب را منتشر می کنند به اتهام ضربه زدن به امنیت اردن و اردنی ها به دادگاه امنیت کشور اردن شکایت می کند.



** سفر پادشاه اردن به عربستان سعودی

خبرگزاری اردن در خبری دیگر اعلام کرد که عبدالله دوم فردا (پنجشنبه) به عربستان سعودی سفرو با « عبدالله بن عبدالعزیز» پادشاه این کشور در باره روابط دو کشور و راههای تقویت آن در زمینه های مختلف گفت وگو می کند.

به گزارش پترا، اوضاع و تحولات در منطقه و راه های تعامل و برخورد با این شرایط نیز در دستور کار دیدار پادشاهان اردن و عربستان سعودی قرار دارد.

خاورم ** 1324
کد N444129

وبگردی