آفتاب
قائم مقام وزیر کشور در امور فرهنگی و اجتماعی:

قوای سه گانه اراده جدی برای حل مشکلات سازمان های مردم نهاد دارند

قوای سه گانه اراده جدی برای حل مشکلات سازمان های مردم نهاد دارند

تهران- ایرنا- قائم مقام وزیر کشور در امور فرهنگی و اجتماعی اظهار داشت: تمامی اعضا هیات دولت، استانداران کشور، قوه مقننه و قضاییه اراده جدی برای سرمایه گذاری و حل مشکلات سازمان های مردم نهاد دارند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، مرتضی میرباقری عصر چهارشنبه در نخستین همایش سازمان های مردم نهاد در وزارت کشور، گفت: این همایش برای نخستین بار در کشور و با حضور رییس جمهوری، در سطح گسترده برگزار شده و بیش از دو هزار سازمان مردم نهاد حضور یافته اند.

وی ادامه داد: در نخستین همایش سازمان های مردم نهاد مسوولانی از مجلس شورای اسلامی هم حضور یافته اند و این نشان میدهد رفع مشکلات و معضلات سازمان های مردم نهاد(سمن) ها یکی از دغدغه های دلسوزان کشور است.

علیرضا عزیزی رییس کمیسیون اجتماعی مجلس نیز در این همایش بر رفع مشکلات سمن ها تاکید کرد و گفت: مجلس اهتمام ویژه ای به این موضوع دارد.

وی ادامه داد: نباید به ان جی او ها و سازمان های مردم نهاد امنیتی نگاه کنیم بلکه باید اعتماد کنیم و هر لحظه به فکر رفع دغدغه های آنان باشیم.

در نخستین همایش سازمان های مردم نهاد که با حضور رییس دولت تدبیر و امید و وزرا برگزار شد جمعی از نمایندگان سازمان های مردم نهاد مشکلات خود رادر حضور روحانی بازگو کردند.

سیام**7261**9136** 3404
کد N444074

وبگردی