آفتاب

دستیار ویژه رییس جمهوری:جریان ها سیاسی از دولت عراق حمایت می کنند

دستیار ویژه رییس جمهوری:جریان ها سیاسی از دولت عراق حمایت می کنند

تهران بزرگ- ایرنا- دستیار ویژه رییس جمهوری در امور اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی اظهار کرد: مساله دولت عراق حل شد و این دولت مورد حمایت همه جریان های سیاسی شیعه و سنی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ˈ علی یونسیˈ در حاشیه مراسم ختم مرحوم آیت الله ˈ حسین شب زنده دارˈ در جمع خبرنگاران به مسائل و مشکلات سیاسی عراق اشاره کرد و گفت: با روی کار آمدن دولت جدید عراق، در بین جریان های سیاسی این کشور اتحاد و همدلی بوجود آمد.

وی افزود: دولت جدید عراق مورد حمایت مردم، مرجعیت و همه جریان های شیعه و سنی قرار دارد و مسائل امنیتی این کشور به زودی حل می شود.



**جریان داعش ضد اسلام است

وزیر اطلاعات دولت اصلاحات به جریان داعش اشاره کرد و گفت: جریان داعش ضد اسلام است و اصلا شیعه و سنی نمی شناسد.

وی ادامه داد: جریان داعش زیاد پیچیده نیست و مردم و علمای شیعه و سنی عراق با آنها مخالف هستند و اعتقاد دارم پس از حل شدن مشکلات سیاسی عراق گروهک داعش نیز سرنگون می شود.

دستیار ویژه رییس جمهوری درباره رفتار دوگانه آمریکا درخصوص جریان داعش گفت: آمریکا در حوادث مختلف مخصوصا در براندازی طالبان (القاعده) دچار مشکل شد و در جریان داعش هم آمریکایی ها سخت دچار اشتباه شدند.

مراسم ختم آیت الله ˈ حسین شب زنده دارˈ عصر امروز ( چهارشنبه) با حضور جمعی از شخصیت های سیاسی و مذهبی از جمله ˈ مجید انصاریˈ، ˈ علی یونسیˈ و جمعی از علما و شاگردان آیت الله شب زنده دار در مسجد نور تهران برگزار شد.

تهرام/7243/1109/ 699
کد N444057

وبگردی