آفتاب

بیانیه رییسان نمایندگی‌های ایران در خارج از کشور در پی دیدار با مقام معظم رهبری

بیانیه رییسان نمایندگی‌های ایران در خارج از کشور در پی دیدار با مقام معظم رهبری

شرکت‌کنندگان در همایش رییسان نمیاندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور در پی دیدار با مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) بیانیه‌ای صادر کردند.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در این بیانیه آمده است:

« بسم الله الرحمن الرحیم

خداوند منان را سپاسگزاریم که توفیق عطا فرمود تا بتوانیم به محضر مبارک رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای مد ظله العالی شرفیاب شویم.

بیانات حکمیمانه، جامع و دوراندیشانه معظم له در شرفیابی ما به محضر مبارکشان، بی‌شک برای همه ما دستورالعملی راهگشا و مطاع خواهد بود.

حمایت‌های بزگوارانه ایشان از وزیر، مسوولان و سفیران و مجموعه وزارت امور خارجه بار دیگر مسوولیتی سنگین و خطیر بر دوش ما نهاد تا در دنیای پرتلاطم در حال گذار کنونی بتوانیم با صلابت، دوراندیشی، حزم، درایت و با اتکال به ذات اقدس باری، از سرمایه ملی، منافع ملی، آرمان‌ها و ارزش‌های الهی و اسلامی و تمامیت ارضی کشور صیانت و دفاع کنیم و سیاست تعامل سازنده دولت تدبیر و امید را با خودباوری و شجاعت به پیش ببریم.

ما رییسان نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور همگام با مسوولان وزارت امور خارجه، ضمن تقدیم بالاترین و خالصانه‌ترین سپاس‌های خود به محضر رهبر فرزانه انقلاب، دیدگاه ژرف و راهبردی معظم له و هدایت‌های راهگشای ایشان را نصب العین خود قرار داده و در عرصه‌های فعالیت خود در زمینه سیاست خارجی و دیپلماسی به کار خواهیم بست.

انتهای پیام

کد N443873

وبگردی